Thor. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei, har endel videoer fra diverse datapartys på maskinen som jeg ville laste opp på nettet. Jeg har bare et problem, bare et fåtall av videoene passer etter youtubes krav. For det første er videoene mellom 10 og 20 minutter lange og den største videofilen er på 400 mb. For det andre stoppes mange fordi de inneholder ulovlige lydklipp som bryter med opphavsrett, disse han jeg ikke gjøre noe med da jeg bare hentet videoene fra andre brukere. Hvilke videosider tillater klipp på mer enn 10 minutter og 400 mb og som samtidig er litt mildere med opphavsbeskyttet materiale? Håper det ikke bryter med reglene på forumet, vet ikke om grensen er nådd. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 http://uploadhosted.filefront.com/ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En gratiskonto hos Vimeo gir deg 500 MB i uken, ingen begrensninger utover det per video så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Ah, digg. Med mulighet for å linke til video og! Betalte tvert for premium der for hd, er ikke dårligste kvalitet disse videoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå