Zirgo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fins det noen (gratis) tippetips-aktører der ute som gjennomsnittelig går i pluss? Av norske medier finner jeg kun Tips* sine oddstips til å gå i pluss. Noen som kjenner til eksempelvis steingode bloggere der ute som legger ut sine lønnsomme spillforslag? *Kilde: Norsk Tippings Oddsduell Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 www.oddsen.nu. Nokre av dei som er der gir veldig gode tips, f.eks. Veland sine tips om spansk fotball er verdt å følge. Lenke til kommentar
cossy Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) www.online-betting-guide.co.uk gir deg et snitt av hva engelske tipsters setter penger på . Fint verktøy for å se hva som gjelder. Endret 21. mars 2009 av cossy Lenke til kommentar
svimle Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei folkens www.fotballtips.no synes jeg er en veldig nyttig side for oss som driver med tipping på fotball, her finner du tabeller fra de fleste ligaene du kan tenke deg, samt en god del statstikk og artikler. Tror også det er mulig å kjøpe tips, men dette har jeg ikke forsøkt selv. Ellers finner du jo oddstips på www.dagbladet.no/sport/oddstips/ Jeg vet også at det blir lagt ut tips på nettavisen.no Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei folkens www.fotballtips.no synes jeg er en veldig nyttig side for oss som driver med tipping på fotball, her finner du tabeller fra de fleste ligaene du kan tenke deg, samt en god del statstikk og artikler. Tror også det er mulig å kjøpe tips, men dette har jeg ikke forsøkt selv. Ellers finner du jo oddstips på www.dagbladet.no/sport/oddstips/ Jeg vet også at det blir lagt ut tips på nettavisen.no www.oddseksperten.no Lenke til kommentar
djhasa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Safebet.no har ihvertfall hjulpet meg å tjene noen kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå