Pricks Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hva er poenget med to SIM-kort egentlig? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Om man f.eks har en stor klumpete jobb telefon, og en lien fin privat telefon som man slipper bytte sim-kort mellom, noen trenger et til og ha i bilen, eller har et i pc-en til nettbruk osv.... Lenke til kommentar
akseln Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har fått meg tvillingkort til bilen. Fungerer bra bortsett fra at når jeg ringer fra tvillingkortet, er det dette nummeret som blir vist til mottaker og ikke hovednummeret. Ringte Telenor og de sa at dette kunne skje hvis man ringte telefoner i andre nett og at de ikke kunne ta ansvar for andres feil. Testet dette litt mer i dag og det fungerer heller ikke i Telenors nett... Noen andre som har hatt dette problemet? Tenkte å få litt mer input før jeg på nytt ringer Telenor... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Alt virker fint hos meg også Er hoved nummer som kommer frem, enten om jeg ringer eller sender sms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg