hitokiri Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå kan du motta SMS på begge tvillingkortene. Les mer Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Satte opp abonnementet slik at jeg fikk sms på begge kortene i dag. Dette hadde jeg savnet lenge hos telenor Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 "Kun kopi når tvillingkortet er aktivt" Jeg håper dette er default. Det ville vært kjedelig å ta i bruk et tvillingkort etter flere måneder og motta de samme meldingene på nytt. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tåpelig man ikke kan sende med tvilling uten at tvilling nmr kommer til mottaker, dette blir jo fort rot. Skulle kommet hovednummer sånn som hos netcom Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Tåpelig man ikke kan sende med tvilling uten at tvilling nmr kommer til mottaker, dette blir jo fort rot. Skulle kommet hovednummer sånn som hos netcom Dette er løst med den nye tvilling-tjenesten, sms jeg sender fra tvillingkortet mitt dukker opp med hovenummeret hos mottakeren. Ergo, er den blitt lik som Netcom's løsning på det punktet! Endret 23. februar 2009 av Hedonism Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dette er vel og bra, men jeg håper ikke de ligger på latsiden når det gjelder videre utvidelse av andre produkter også. Tenker da spesielt på FriFamilie. Jeg må si Netcom parkerte Telenor skikkelig der når de nå lanserte at man kan koble 2 familegrupper mot hverandre... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Endelig! Men hvor endrer man mellom de forskjellige profilene? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Endelig! Men hvor endrer man mellom de forskjellige profilene? Logg inn på "Mine sider", velg SMS i menyen og du vil få en undermeny som heter "Kopi til tvilling". Her kan du endre instillingene for tvillingsim'et. Lenke til kommentar
gspott Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette er vel en tjeneste NetCom har hatt siden dag 1 mener jeg å huske. Litt rart at telenor ikke har kommet med dette før siden det er 3(?) år siden NetCom kom med trilling samt sms biten telefon nå kommer med? Man da velge å skru av sms på ekstra kortene, men standard kommer alle sms på ekstra kortene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 NetCom har så lenge jeg har hatt trilling (tre simkort) hatt muligheten til å velge hvilken tlf man ønsker eller ikke ønsker å ta imot sms på. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Endelig! En meget etterlengtet funksjon Mon tro om Telenor også merker finanskrisen nå, ettersom de nå tar kunden på alvor...flott! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva skjer om man sender SMS fra tvilling-SIMkortet? Er avsenders telefonnummer satt til hovednummeret eller er det tvillingSIM-kortets nummer som dukker opp? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva skjer om man sender SMS fra tvilling-SIMkortet? Er avsenders telefonnummer satt til hovednummeret eller er det tvillingSIM-kortets nummer som dukker opp? Hovednummeret dukker opp hos mottaker. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Endelig! En meget etterlengtet funksjon Mon tro om Telenor også merker finanskrisen nå, ettersom de nå tar kunden på alvor...flott! Det må være årets teiteste kommentar. Tror du virkelig de har hatt det slik for å være kjip? Det er nok de tekniske løsningene\begrensningene som har gjort at det har vært slik en stund. Men er veldig bra at det er på plass nå! Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Endelig! En meget etterlengtet funksjon Mon tro om Telenor også merker finanskrisen nå, ettersom de nå tar kunden på alvor...flott! Det må være årets teiteste kommentar. Tror du virkelig de har hatt det slik for å være kjip? Det er nok de tekniske løsningene\begrensningene som har gjort at det har vært slik en stund. Men er veldig bra at det er på plass nå! Vel, deg om det... Nå er det ikke akkurat noen hemmelighet at Telenor ikke har for vane å skreddersy sine produkter for kundene - noe som forøvrig også gjelder flere andre store aktører i forskjellige bransjer, som er så store at de kan gjøre hva de vil. At tekniske løsninger/begrensninger skal være en grunn, har jeg ingen tiltro til. Dette kunne de glatt ha fikset fra dag 1. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mener og huske at Telenor en eller annen gang utalt at det var mye som måtte gjøres for å endre på tvillingtjenesten dems, men syntes at de kunne gjort noe med dette for lenge siden. Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Endelig! En meget etterlengtet funksjon Mon tro om Telenor også merker finanskrisen nå, ettersom de nå tar kunden på alvor...flott! De har vel en bot på 15 Mrd å betale :-) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror Telenor har sikkert nok av penger.. De er vel blant de 10 største operatørene i verden. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dain Bramaged: Det stemmer, og størst i Europa. Hva forumbrukere tror om den gamle tvillingen er likegyldig tror jeg, det er en grunn til at den har vært slik den har vært. Og det er ikke for å være kjip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg