luft Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har en E-Sky Lama v3 som jeg synes jeg takler veldig bra innendørs nå. Men med en gang jeg tar den med ut så er den umulig å styre! Enten så farer den dit, eller så farer den dit. Hva i all verden skjer? Har en bror med samme propellsystem (bare faste) og han flyr nydelig ute i samme været. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Den eneste påvirkingen du har ute er vinden og temperaturen, men sistnevte har nok ikke så mye å si for deg. Prøv å fly når det er mindre vind. Forsto ikke hva broren din hadde som var forskjellig med ditt. Hvis hans er større eller har høyere turtall på bladene vil han merke mindre til vinden. Lenke til kommentar
luft Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Den eneste påvirkingen du har ute er vinden og temperaturen, men sistnevte har nok ikke så mye å si for deg. Prøv å fly når det er mindre vind. Forsto ikke hva broren din hadde som var forskjellig med ditt. Hvis hans er større eller har høyere turtall på bladene vil han merke mindre til vinden. Ja, ok... Da er det nok det. Får prøve når det er mindre vind. Helikopteret som broren min har en Twister Bell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå