Zeph Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fekk lønns- og trekkoppgåve for 2008 her om dagen og kom over nokre poster nedover og heilt nederst står det "Om overføring av beløpene til selvangivelsen, se baksiden". Det står ein del punkter der med kode, beløp, tekst og eit antall døgn, reiser osv. Er det som står der noko eg må føre på sjølvangivelsen? Er beløpet som står ein sum eller må ein bruke det mot der det står "Antall dager"? Eg jobbar offshore og det er mykje greier med skatten der ute, men er det som står på denne tabellen noko skattekontoret har kome fram til eller må eg uansett vurdere og lese side opp og side ned for å finne ut sjølv om det er noko eg kan skrive? Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 95% kan bare legge denne i skuffen og glemme den. Du skal i utgangspunktet bruke denne for å kontrollere at det forhåndsutfylte selvangivelsen inneholder det som årsoppgavene dine har opplyst. Jeg tror du enn så lenge bare skal putte denne i skuffen og ta opp igjen når du får selvangivelsen. Da ser du hvor ting er plassert og det er muligens lettere å skjønne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå