Bolle_Bolle Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 jeg har windows vista home premium og når jeg trykker på "se etter oppdateringer" går det omtrent 10 sekunder så får jeg denne meldinga: Windows kan ikke søke etter oppdateringer, feil funnet, Kode:80072f8f... det oppstod en ukjent feil, jeg har prøvd å google det, men finner ikke noe fornuftig svar, noen som har vært borti det eller kan jeg hjelpe meg på noe vis? setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sjekk om tid, dato, og årstall er korrekt på maskina di. Fant denne tråden da jeg søkte 'vista error code 80072f8f' i google. også finner man svar på de fleste Windows-problemer på support.microsoft.com: http://support.microsoft.com/kb/929458 Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det ser ut som noen har fått problemt løst ved å stille klokken korrekt. Disse gutta holdt på med RC1, men det kan jo kanskje være lurt å sjekke. Det ser ut som selveste Microsoft Corporation mener det samme, bare se her. Du får prøve dette og komme tilbake å rapportere! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå