norges_blomsterdal Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg lurer på hvem må betale eiendomsskatt? Finns det en side om dette temaet? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg lurer på hvem må betale eiendomsskatt? Finns det en side om dette temaet? Det er jo kommunene som bestemmer om det skal være eiendomsskatt og hvor mye den skal være. Det er eieren av eiendommen som betaler skatten. Wikipedia Lenke til kommentar
norges_blomsterdal Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 det jeg lurer på er at jeg betaler eiendomsskatt siden jeg har kjøpt huset. I dag hørte jeg fra sjefen min om at jeg ikke må betale når jeg ikke har gatelys og asfaltvei. Stemmer det? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 det jeg lurer på er at jeg betaler eiendomsskatt siden jeg har kjøpt huset. I dag hørte jeg fra sjefen min om at jeg ikke må betale når jeg ikke har gatelys og asfaltvei. Stemmer det? Vet lite om det. Men du kan jo se her, om du finn noe om det: Lovdata Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 det jeg lurer på er at jeg betaler eiendomsskatt siden jeg har kjøpt huset. I dag hørte jeg fra sjefen min om at jeg ikke må betale når jeg ikke har gatelys og asfaltvei. Stemmer det? Dette er regulert i den enkelte kommune. Sjekk med egen kommune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå