Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

For lite jern?

Trancefisken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HEI!

Jeg er sykt trøtt for tiden.

Før trente jeg ca vær dag. Men nå når jeg kommer hjem fra jobb orker jeg såvidt å sitte på dataen!

Hjelper det å knaske i seg noe hjerntableter montro? :p

Kan jo alltids fungere. Men det kan jo være mange andre grunnder til at du føler deg trøtt. Du kan jo prøve å ta noen jern tabletter, men vist det ikke fungerer, så kan det være lurt å ta deg en tur til fastlegen din, da kan jo han ta noen prøver og finne ut av grunnen til at du føler deg slapp.

Lenke til kommentar

Hold your horses!

Du sier jo ikke engang hva din alder er eller om du er type hunnkjønn eller hannkjønn.

Jern-tabletter er ikke noe du burde ta med mindre du har fått dokumentert jernmangel. Det er en god grunn til at mange multivitamin og mineral-produkter ikke inneholder jern. Menstruerende kvinner kan få jernmangel, men dette gjelder sjelden menn, men mindre kostholdet er helt ute å kjører.

Mange er slappe på denne tiden fordi det går mye forskjølelse og annet herk for tiden.

Og så er du jo ekstra disponert hvis du ikke spiser sunn og næringsrik mat, får nok søvn og tar deg tid til å slappe av og stresse ned i ny og ne.

Vet om mange som lurer på hvorfor de er slappe, og så lever de på junkfood, brus og sukker, sover minimalt og unngår omega-3 tilskudd, mineraler og vitaminer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...