Simen Løkken Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vant hele åtte priser på DICE-samlingen i Las Vegas. Les mer Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Velfortjent kan man vel si? Er få spill som har vært like nyskapende og inspirerende som dette har. At spillet bare fortsetter å selge, selv måneder etter lansering viser at flere og flere oppdager hvor bra spillet er. Så langt er vel ca 2 millioner solgt. Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Må si meg enig i at det var litt overraskende at GTA IV ikke fikk en eneste pris Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 GTA4 var vel forsåvidt ikke så veldig innovativt at det gjorde noe. Det var jo bare en fornyelse av tidligere (og kanskje litt oppbrukt?) konsept. Kanskje dette får spillprodusenter til å tenkte mere kreativt, i stede for kun å lage oppfølgere? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Outstanding Character Performance: Sackboy in Littlebigplanet HVA FAEN!?!? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 lukter bestikkelser. flere av rpisene der er jo totalt ufortjent som for eks character perfomeance. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tja, jeg synes egentlig Sackboy er en helt konge character. Hvis Sony faktisk tør å satse på ham tror jeg han blir en god ambassadør for playstation. Det trengs. Kratos er jo som kjent ikke like familievennlig som Mario eller Link. Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Driver de fortsatt med priser fra 2008, det er godt ut i februar 2009 i dag... Ellers enig med mange av prisene, foruten om at jeg syns den beste karakteren var egentlig han fra GTA IV Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fint at nye spel når opp i kampen mot oppfølgjarane. Eg har framleis LBP innepakka i plast, så kort fortent det er overlater eg til andre å diskutere. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har ikke selv spilt LBP, men ut i fra sjangerene så ser det ut som LBP fortjente de de vant. Eneste jeg stiller et lite spørsmålstegn ved er Outstanding Character Performance. Som sagt, har ikke spilt spillet selv, men jeg vet at spill som GTAIV og Metal Gear Solid 4 har noen veldig bra karakterer i seg. Og i og med at LBP var Overall Game of the Year og var et konsoll spill, så var jo Console Game of the Year en selvfølge. Kanskje dette får spillprodusenter til å tenkte mere kreativt, i stede for kun å lage oppfølgere? Vel.. Outstanding Innovation in Gaming er vel strengt talt den eneste prisen en oppfølger ikke stiller alt for sterkt i. Se for deg en GTAV som er enda bedre enn GTAIV. Den kan da lett ha mulighet til å vinne omtrent samtlige priser på denne listen. Nei at det er en oppfølger har ikke så mye å si. Det er produksjonen som er alfa omega ikke om det er en oppfølger eller ikke. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hmm, merkelig - syns LBP var langtifra så nyskapende som mange skal ha det til, og at det stakk av med såpass mange priser syns jeg er litt merkelig. En annen tittel jeg reagerte litt på var Computer Game of the Year: Left 4 Dead - hvordan i all verden de kom fra til den konklusjonen lurer jeg på - det var da langt sterkere PC-titler i løpet av 08, mener ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fett med LBP. Det jeg synes er skremmende i listen over vinnere, er at en ekspansjon som har vist seg å være en katastrofe faktisk vinner MMO-kategorien. Skammelig. Lich King har skapt massiv flukt fra WoW. Skjer det virkelig så lite på MMO-fronten at ekspansjoner som bringer svært lite nytt inn i en gammel traver faktisk vinner en pris? Eller er konkurrentene så dårlige at dommerpanelet ikke hadde noe valg? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Absolutt fortjent! LBP var fjorårets spill for min del. Har jo bare blitt enda bedre med MGS packen og paintguns. Spiller det fortsatt like mye i dag. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dead Space som årets actiongame? Tatt i betraktning at jeg er så intenst konsentrert og skvetter som faen når jeg spiller det, så skulle man tro det var the horror game of the year... Ellers regner jeg med at GTA IV fikk seg en smell for å ignorere PC fansen. Man må jo huske at GTA startet på den plattformen og jeg synes det blir litt leit at vi skal bli behandlet med dårlig portert spill... Men, men, det var jo ganske ålreit (selv om jeg ikke har kommet gjennom det ENDA). Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Synes ikke World of Warcraft fortjente å få årets MMORPG prisen, de hadde strengt tatt tilnærmet null nyskapning. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg ser at mine to største favoritter dette året stakk av med priser; Dead Space og Fallout 3. Stusser dog litt over at Gears of War 2 ikke stakk av med action-prisen. Jeg har ikke spilt dette selv, men stort sett har den fått bedre anmeldelser enn DS. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Driver de fortsatt med priser fra 2008, det er godt ut i februar 2009 And the academy award goes to... Lenke til kommentar
Onjekajina Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Synes ikke World of Warcraft fortjente å få årets MMORPG prisen, de hadde strengt tatt tilnærmet null nyskapning. De har vel ca. 60-70% av MMO-markedet ALENE, og med den tittelen har de begravd 2 store konkurrenter. Hvem skal man belønne da? AoC? WAR? Nyskapning for meg er kun et prisgrunnlag dersom det fungerer, ingen spill i dette segmentet mestret dette på en god måte i 08. På den andre siden var WOTLK definitivt den største suksessen. Spiller ikke WoW selv en gang, men det er lang i fra UFORTJENT at det spillet får en pris IMO, iallefall når man ser hvor lite spennende MMOs var i 08. Vil tro det er på grunnlag av dette at nettopp LBP fikk så mange priser, en ny tittel med nyskapning som faktisk fungerer, selv om kanskje 8 priser er voldsomt. Litt overraskende at ikke GTA4 fikk så mye som en trøstepremie, men de har jo fått i bøtter og spann fra mange andre hold om ikke annet. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Vel: World of Warcraft Wrath of the Lich king har skapt en nedgang i spillerbasen til Blizzard noe som i og for seg ikke bør bellønnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg