inspo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei. Då har eg vore så heldig at Touch'en har klikka. Den vil ikkje lade, og det kjem heller ikkje lys i telefonen. Men når eg trykker på power-knappen, så kommer det "Smart mobility", også slår den seg av igjen. Garantien har gått ut osv. Så eg lurer på om noken veit korleis eg kan fikse det? Takk for alle svar ;-) Endret 23. februar 2009 av Hope93 Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har du sjekket laderen? Forsøkt å lade via USB? -Tet Lenke til kommentar
inspo Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, har sjekket laderen. Har også lada via USB uten at det hjalp. Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du lar den vel "lade seg" i noen gode minutter før du trykker på power kanppen? Lenke til kommentar
inspo Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Du lar den vel "lade seg" i noen gode minutter før du trykker på power kanppen? Ja, den låg i over 30 min en gang uten at det skjedde noke ;-) Lenke til kommentar
inspo Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ok. Saken er no løst. Eg lot den ligge uten batteri i litt over 24 timer, og nå lader den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå