abene Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Anti-virus-1 bruker falske tester for å overbevise brukere om programmets "kvaliteter". Les mer Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Enda et av dem der ja, bra, for dem er lette å få for folk og lette å fjerne for meg $$$ Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Lett å fjerne de >helt< og? Regner med det varierer da... Men når du nevner det så var det vel mulig å avinstallere den siste jeg var borti, og resten gikk med en scan\reg clean... men om den ble helt fjernet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan vi ikke få en liste over slike programmer? Vet at det er en del av dem der ute. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 AntiVirus2008 AntiVirus2009 SpySheriff WinAntivirus Av dem jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Her: http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm er det ei stor liste. Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 det kryr jo av disse på nettet? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ehm? Hvordan kan dette være nyheter...? Lenke til kommentar
inspo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det ikke noe som heter Errorfix eller noe sånt også? ;D Husker søskenbarnet mitt hadde dette på pc'en, og sa til meg at han hadde så bra program som skulle fjerne alt. Då han sa navnet på programmet, holdt eg på å dette i bakken xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har en maskin liggende hjemme som ikke er i bruk. Nå fikk jeg lyst til å få den i gang for så å fylle den med slike program for å se hvor raskt jeg kan ta knekken på den. Late som jeg er skikkelig fjortis og laste ned alt jeg kommer over. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Tja, det nye er kanskje at man blir sendt til fake sider (ligner på PC Magazine m.fl) som forteller hvor bra dette programmet er. Folk har vel blitt litt for oppse på slike program nå at man forsøker å lure det inn ved nevnte måte. Det er forøvrig nesten umulig å lage en god nok liste over slike da de dukker opp som paddehatter.. Her er en liten liste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1stAntiVirus 2AntiSpyware AdsAlert AdvancedCleaner AdvancedXPFixer AdwarePro AdwarePro2Sqr AdwareRemover2007 AdwareSheriff AdwareSpy AgentSpyware AlfaCleaner AndromedaAV AntiSpyBoss AntiSpyCheck AntispyDeluxe AntiSpyGuard AntiSpyKit AntiSpyPro AntispySpider AntiSpywareExpert AntiSpywareGuard AntiSpywareMaster AntispywareProtector AntispywareProXP AntiSpywareShield AntispywareSoldier AntiSpyZone Antivermins AntiVirGear AntiVirProtect AntiVirus2008 AntiVirus2009 AntiVirusAndSpyware AntiVirusAndTrojan AntiVirusGold AntivirusPlasma AntiVirusPro AntiVirusXP2008 AVSystemCare Awola BPSpyware Cleanator Cleaner2009 CodeClean ContrWare CrisysTecSentry CryptDrive CurePCSolution DeusCleaner DisableSpyware DoctorAdwarePro DrAntiSpy DriveCleaner DrProtection EasySpywareCleaner EasySpywareKiller EKerberos EliteProtector ErrClean ErrorDigger ErrorDoctor ErrorInspector ErrorProtector ErrorSafe ETDScanner ExpertAntiVirus ExpressAntiVirus2009 FilesSecure FreeSpyScanRemove GuardCenter IEAntivirus InfeStop InternetAntivirus Kazaap KvmSecure LiveAntispy LiveKill Macsweeper MagicAntiSpy MalwareBell MalwareCore MalwareDestructor MalwareDoctor MalwareMonitor MalwarePro MalwareProtector2008 MalwareScanner MalwareWar MalwareWipe MalWarrior MaxAntispy MessengerBlocker MyBugFreePc MyCleanerPC MySpyProtector NeospacelabSecurity OnlineGuard OSBodyGuard PCAntiSpyware PCClean PCCleaner PCHealthPlan PCPrivacyCleaner PCPrivacyTool PcRaiser PcTurboPro PerformanceOptimizer PersonalAntispy PestSweeper PrivacyCommander PrivacyGuarantor PrivacyKit PrivacyRedeemer PrivacyWatcher PSGuard PyroAntiSpy RaptorDefence RazeSpyware RealAV RegistryCare RegistryCleanerXP RegistryCleanFix RegistryDefender RegistryDoctor2008 RegistryGreat RegistryPowerCleaner RegistrySweeper RegSort SafeandClean SaferScan SafeStrip ScanandRepair SearchAndDestroy SecureExpertCleaner SecureMyPcPCScanner SmartFixer Softstop Spyaxe SpyBlocs SpyBouncer SpyBurner SpyCrush SpyDawn SpyDefenderPro SpyDestroy SpyDevastator SpyFalcon SpyFighter SpyGuarder Spyinator SpyKill SpyKillerPro SpyLax SpyLocked SpyOnThis SpyReaper SpyRid SpySheriff SpyShield SpyShredder SpySnipe SpySpeed SpySpotter Spyviper SpywareAnnihilatorPro SpywareBomb SpywareBomber SpywareGuard2008 SpywareHound SpywareIsolator SpywareLocker SpywarePreventer SpywarePro SpywareProtect2009 SpywareQuake SpywareRemovalWizard SpywareScanner2008 SpywareScrapper SpywareSecure SpywareStormer SpywareStrike SpywareSweeper SpywareSweeperPro SpyWatchE SunshineSpy SuperSpywareKiller SwiftCleaner SysCleaner SystemDefender SystemDoctor TheLastDefender TheRegistrySentinel TheSpyBot TheSpywareDetective TitanShield TotalProtect2009 TotalSecure2009 TrackZapper TrojanGuarder TrueSword TrustCleaner UltimateCleaner UltimateDefender UltimateFixer UltimateSpyware Unigray UnSpyPC VipAntiSpyware VirusBlast VirusDoctor VirusHeat VirusIsolator Virus-Kill VirusLocker VirusProtectPro VirusRay VirusRemover2008 VirusRescue VirusResponseLab WebSpyShield WinAntiSpyware WinDefender WinFixer WinHound WinIFixer WiniGuard WinPerformance WinReanimator WinSpy WinSpyKiller WinSpywareProtect WinXDefender WinXProtector WistaAntivirus WorldAntiSpy XLGuarder XPAntivirus XPCleaner XPdefender XPSecurityCenter XPShield Zinaps Endret 23. februar 2009 av norbat Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Som andre har vært inne på, det finnes jo en bøling slike programmer, og det har gjort det ganske lenge, er det noe spesielt med akkurat denne utgaven? AtW Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Som andre har vært inne på, det finnes jo en bøling slike programmer, og det har gjort det ganske lenge, er det noe spesielt med akkurat denne utgaven? AtW Artikkelforfatteren har sikkert fått maskina si infisert og besemte seg for å skrive om det. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg skaffet meg faktisk "True Sword" en gang Fant heldigvis fort ut at var det motsatte av hva jeg trodde. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er vel bare en sikkerhetsadvarsel. Kanskje en sak som skal oppfordre til reklamering for andre operativsystemer også? Er en ny vri på denne typen programmer rett og slett. Bemerkelsesverdig at det ikke står hva for noe skadelig programmet gjør. Det pleier det da? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) aw shit, jeg har det på alle pc'ene mine i huset Edit: for dere som ikke skjønte at jeg kødda, selvfølgelig kødda jeg.... Endret 23. februar 2009 av skullcandy93 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Kan vi ikke få en liste over slike programmer? Vet at det er en del av dem der ute. Det er ikke mulig og lage en liste over disse falske produkter. Dem skifter navn og dukker opp på nye plasser hele tiden. Som i en post over,men denne listen er ikke oppdater etter 2007. Hadde selvfølgelig i midler til og følge opp denne rogue anti-malware listen. http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm Nå bør det ikke være så vanskelig og velge ekte produkter. Norbat tok tak i det og lage en list over gode Anti-malware programmer. Etter en rimlig dårlig test her på hw. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1075335 Endret 23. februar 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tja, det nye er kanskje at man blir sendt til fake sider (ligner på PC Magazine m.fl) som forteller hvor bra dette programmet er. Folk har vel blitt litt for oppse på slike program nå at man forsøker å lure det inn ved nevnte måte. Det er forøvrig nesten umulig å lage en god nok liste over slike da de dukker opp som paddehatter.. Her er en liten liste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1stAntiVirus 2AntiSpyware AdsAlert AdvancedCleaner AdvancedXPFixer AdwarePro AdwarePro2Sqr AdwareRemover2007 AdwareSheriff AdwareSpy AgentSpyware AlfaCleaner AndromedaAV AntiSpyBoss AntiSpyCheck AntispyDeluxe AntiSpyGuard AntiSpyKit AntiSpyPro AntispySpider AntiSpywareExpert AntiSpywareGuard AntiSpywareMaster AntispywareProtector AntispywareProXP AntiSpywareShield AntispywareSoldier AntiSpyZone Antivermins AntiVirGear AntiVirProtect AntiVirus2008 AntiVirus2009 AntiVirusAndSpyware AntiVirusAndTrojan AntiVirusGold AntivirusPlasma AntiVirusPro AntiVirusXP2008 AVSystemCare Awola BPSpyware Cleanator Cleaner2009 CodeClean ContrWare CrisysTecSentry CryptDrive CurePCSolution DeusCleaner DisableSpyware DoctorAdwarePro DrAntiSpy DriveCleaner DrProtection EasySpywareCleaner EasySpywareKiller EKerberos EliteProtector ErrClean ErrorDigger ErrorDoctor ErrorInspector ErrorProtector ErrorSafe ETDScanner ExpertAntiVirus ExpressAntiVirus2009 FilesSecure FreeSpyScanRemove GuardCenter IEAntivirus InfeStop InternetAntivirus Kazaap KvmSecure LiveAntispy LiveKill Macsweeper MagicAntiSpy MalwareBell MalwareCore MalwareDestructor MalwareDoctor MalwareMonitor MalwarePro MalwareProtector2008 MalwareScanner MalwareWar MalwareWipe MalWarrior MaxAntispy MessengerBlocker MyBugFreePc MyCleanerPC MySpyProtector NeospacelabSecurity OnlineGuard OSBodyGuard PCAntiSpyware PCClean PCCleaner PCHealthPlan PCPrivacyCleaner PCPrivacyTool PcRaiser PcTurboPro PerformanceOptimizer PersonalAntispy PestSweeper PrivacyCommander PrivacyGuarantor PrivacyKit PrivacyRedeemer PrivacyWatcher PSGuard PyroAntiSpy RaptorDefence RazeSpyware RealAV RegistryCare RegistryCleanerXP RegistryCleanFix RegistryDefender RegistryDoctor2008 RegistryGreat RegistryPowerCleaner RegistrySweeper RegSort SafeandClean SaferScan SafeStrip ScanandRepair SearchAndDestroy SecureExpertCleaner SecureMyPcPCScanner SmartFixer Softstop Spyaxe SpyBlocs SpyBouncer SpyBurner SpyCrush SpyDawn SpyDefenderPro SpyDestroy SpyDevastator SpyFalcon SpyFighter SpyGuarder Spyinator SpyKill SpyKillerPro SpyLax SpyLocked SpyOnThis SpyReaper SpyRid SpySheriff SpyShield SpyShredder SpySnipe SpySpeed SpySpotter Spyviper SpywareAnnihilatorPro SpywareBomb SpywareBomber SpywareGuard2008 SpywareHound SpywareIsolator SpywareLocker SpywarePreventer SpywarePro SpywareProtect2009 SpywareQuake SpywareRemovalWizard SpywareScanner2008 SpywareScrapper SpywareSecure SpywareStormer SpywareStrike SpywareSweeper SpywareSweeperPro SpyWatchE SunshineSpy SuperSpywareKiller SwiftCleaner SysCleaner SystemDefender SystemDoctor TheLastDefender TheRegistrySentinel TheSpyBot TheSpywareDetective TitanShield TotalProtect2009 TotalSecure2009 TrackZapper TrojanGuarder TrueSword TrustCleaner UltimateCleaner UltimateDefender UltimateFixer UltimateSpyware Unigray UnSpyPC VipAntiSpyware VirusBlast VirusDoctor VirusHeat VirusIsolator Virus-Kill VirusLocker VirusProtectPro VirusRay VirusRemover2008 VirusRescue VirusResponseLab WebSpyShield WinAntiSpyware WinDefender WinFixer WinHound WinIFixer WiniGuard WinPerformance WinReanimator WinSpy WinSpyKiller WinSpywareProtect WinXDefender WinXProtector WistaAntivirus WorldAntiSpy XLGuarder XPAntivirus XPCleaner XPdefender XPSecurityCenter XPShield Zinaps Var det ikke en liten liste du sa? Lenke til kommentar
Gool Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det ikke noe som heter Errorfix eller noe sånt også? ;D Husker søskenbarnet mitt hadde dette på pc'en, og sa til meg at han hadde så bra program som skulle fjerne alt. Då han sa navnet på programmet, holdt eg på å dette i bakken xD Kan det være "Combofix" du mener? Har brukt det en rekke ganger på forskjellige maskiner, og ofte der andre programer har mislykkes i rensing. Du finner det her, sammen med brukerveiledning som bør leses før bruk: http://www.bleepingcomputer.com/combofix/how-to-use-combofix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå