aloras Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Skal da kjøpe meg en GH4 standalone gitar til Wii, og lurer på hvor dette er billigst? Billigeste jeg har funnet sålangt er hos DVDHuset, men håper på at jeg kanskje kan få det enda billigere en annen plass? Jeg lurer også på forskjellen mellom GH3 og GH4 gitarene. Er forskjellene store? For om noen vet om en nettbutikk hvor de selger en billig GH3 gitar, og forskjellene er minimale så kan det vel lønne seg å kjøpe den istedet. Noen som har peiling? EDIT: WTF. Ser ut til at jeg gjor en ganske flau bommert der ja. Linken til DVDHuset er jo selvfølgelig bare SPILLET uten noe som helst. Er det da noen som vet en plass hvor de kun selger gitaren i det hele tatt? Endret 23. februar 2009 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 GH4 gitaren har sånn touch-greier du kan bruke både til å spille på, men også spille sammenkoblede noter på noen sanger.. Jeg ville valgt gh4 gitaren.. har begge deler btw.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har du Guitar Hero 3? Det er jo konge det og, og nå får man GH3 på Rema 1000 til 399 med gitar OG spill. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Har sjekket alle Rema1000 butikkene i nærheten, og det virker som de kun selger til PS3 og 360. Men de touchknappene skal jeg klare meg fint uten, er det noe forskjell på byggekvaliteten? Ser at GH4-gitaren ikke blir solgt separat før rundt den 20. mars. Worth the wait? Har kjøpt GH3 gitaren til 499,- nå, men skal på ferie i morgen en uke så får uansett ikke spilt noe. Så jeg venter med å åpne den i tilfelle den skal byttes. Men jeg er fortsatt ikke sikkker på om jeg skal vente en måned på GH4-gitaren, og samtidig betale ca. 60 kroner mer. (Er jo småpenger, men tenker mest på ventetiden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå