Gå til innhold

Problemer med det trådløse nettverket!

Anbefalte innlegg

Hei. Nettverket har fungert godt, med bare et par situasjoner, siden vi fikk det i desember 2007 (linksys.)

I går ble det plutselig brutt. Det skjedde på samme måte som tidligere, det står: "Tilgjengelighet: Bare lokal." Men denne gangen var det ikke bare på min PC som fikk problemer. Begge PCene i huset mistet internett. Som vanlig gjorde jeg det jeg kunne for å prøve å fikse det. Jeg gikk inn på ruteren, i nettleseren. Under kategorien "Security" sto det: "Reset security." Jeg trykte på den, og trodde det var en måte å "resette" til standard instillinger.

Neste gang jeg prøvde å koble til internetten var det passord og et "sikkerhetsaktivert nettverk." Jeg kan ikke huske å ha skrevet inn passord? Siden jeg ikke har internett, får jeg heller ikke tak i IPen min, for å komme inn på rutern og endre instillingene igjen. Ett problem har blitt til to. Nå er jeg på en bærbar PC, og benytter kabelen fra rutern (som jeg ikke kan fortsette med.)

Noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre for å ordne dette? Takker på forhånd. :)

Endret av Jonas9300
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...