steubar Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Maskinen min har sluttet å boote. Alle viftene starter når jeg slår den på, og det knepper litt i hardisken. Og det er stort sett det som skjer. Det kommer ikke noe opp på skjermen, og det vil ikke prøve å starte fra floppy. Det samme har skjedd før, men da startet den igjen etter et par forsøk. Når jeg først fikk startet den virket den fint. Helt til jeg måtte boote. Noen som har noen ide hva det kan være? Det er en Acer Veriton 7600gt Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis du kommer inn i bios kan du jo boote opp recovery CD'en. Lenke til kommentar
Borre1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis jeg forstår det riktig så får du helt svart skjerm ved oppstart... Kan være mange grunner til at det ikke kommer noe bilde. Har du hatt flimring eller skjermen blinker tidligere kan det være kontaktproblemer. Ellers kan både skjermkort eller hovedkort være ødelagt. Så det er nok lettest å levere den inn på service hvis du fortsatt har garanti. Lenke til kommentar
steubar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Takk for svar Jeg kommer ikke inn i bios, så recovery cd hjelper ikke Det er ikke skjermkortet, da jeg har sjekket dette ved å bytte skjermkort Garantitiden er desverre utløpt. Med god margin Steubar Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan være psu eller minnebrikker. Prøv en og en minnebrikke, evt se om du kan låne en annen strømforsyning. Det du og kan prøve er å koble fra allt annet enn minne, skjermkort og cpu. Lenke til kommentar
Borre1 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kom på en ting til.. Du kan prøve å resete BIOS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå