Carl Sagan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Heisann! Lurer på om det er mulig å bruke 2 musepekere i dualskjermkoppsett, hvor jeg bruker spanmode. Så vil jeg skifte hvilken peker jeg bruker med en hotkey eller noe. Tenker spesielt vis jeg spiller og vil scrolle i firefox på den andre skjermen uten å måtte lukke ned spillet/alt+tab. MVH Torstein EDIT: nVidia 8600m på XPS M1530, Windows 7 x86, og Syncmaster 2433BW som skjerm 2. Endret 23. februar 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Såvidt jeg vet er det ikke mulig å gjøre noe på den andre skjermen hvis du spiller fullscreen på den ene. Jeg har iallefall ikke funnet en løsning på dette. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det finnes en linux distro som har et virtuelt skrivebord for hver skjerm, og så kan man ha tastatur og mus spesifisert til hver skjerm, ment for å erstatte flere tynnklienter med en maskin. Til fullskjermsprogrammer må du dog minimere programmet for å styre andre programmer. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Det finnes en linux distro som har et virtuelt skrivebord for hver skjerm, og så kan man ha tastatur og mus spesifisert til hver skjerm, ment for å erstatte flere tynnklienter med en maskin. Til fullskjermsprogrammer må du dog minimere programmet for å styre andre programmer. Da er man like langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå