Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har prøvd å skrive prosjektet siden uke 3 frem til i morges klokka 8 hadde vi bare 1,5 sider. På 7 timer ble det til 26, to eksemplarer ble printet ut og fiksa sånn fancy innbinding og greier på og levert i tide! Yes! Endelig, dette har plaga meg så jævlig lenge, trodde alt sku gå til helvete med det prosjektet og at vi ikke sku klare å levere og at jeg hadde måttet ta opp hele jævla faget til neste år! Ja! Tusen takk til min gode venn og studiepartner Jim for at vi klarte det til slutt! Jeg er så inn i hampen lykkelig akkurat nå! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gratulerer Data! Kva var prosjektet om? =o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 "Vil en lydmanns oppgave i forhold til forarbeid og utførelse av en flerkameraproduksjon variere utifra hvilke type «show» det skal jobbes med?" Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 "Vil en lydmanns oppgave i forhold til forarbeid og utførelse av en flerkameraproduksjon variere utifra hvilke type «show» det skal jobbes med?" Ja.... Bare for å svare på oppgaven..... Gratulerer må være deilig!!!!! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Gratulerer Hva slags fag og linje er dette? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 "Vil en lydmanns oppgave i forhold til forarbeid og utførelse av en flerkameraproduksjon variere utifra hvilke type «show» det skal jobbes med?" Haha, hva f**n? Men flott at dere ble ferdige da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 "Vil en lydmanns oppgave i forhold til forarbeid og utførelse av en flerkameraproduksjon variere utifra hvilke type «show» det skal jobbes med?" Ut frå formuleringen kunne ein vel klart seg med å svare; "ja". Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor mange sider ble dette? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 26 står det i førstepost! jeg leverte også ett proskjekt på 26 sider! :!: Jeg brukte 4 Dager på en jævla svær rapport nr2 i faget kjemiogprosess. Jeg er mest stolt, men du er mest fornøyd. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Må være et slit for lærere å rette slikt Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Må være et slit for lærere å rette slikt Ja det var ikke dummt når man først tenker over 16 rapporter x ca 25 sider som skal rettes xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Gratulerer Hva slags fag og linje er dette? MMT201 - Medieproduksjon på andreåret Multimedieteknologi, bachelor (tror i alle fall det er fagkode og fullt navn på det hele, jeg bruker det så og si aldri, så jeg er ikke 100% sikker der) "Vil en lydmanns oppgave i forhold til forarbeid og utførelse av en flerkameraproduksjon variere utifra hvilke type «show» det skal jobbes med?" Ut frå formuleringen kunne ein vel klart seg med å svare; "ja". Ja, meningen var at man skulle kunne svare ja eller nei på problemstillingen. Det var satt som krav fra "læreren" sin side Må være et slit for lærere å rette slikt Ja det var ikke dummt når man først tenker over 16 rapporter x ca 25 sider som skal rettes xD Nja, vår var den korteste. De fleste hadde klart å produsere 35-40 sider, og et par hadde på godt over 50 sider Eller tenkte du på din klasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå