Gå til innhold

Klarte å levere et satans prosjekt i tide! =D

Datasmurf

Anbefalte innlegg

Har prøvd å skrive prosjektet siden uke 3 frem til i morges klokka 8 hadde vi bare 1,5 sider.

På 7 timer ble det til 26, to eksemplarer ble printet ut og fiksa sånn fancy innbinding og greier på og levert i tide!

Yes! Endelig, dette har plaga meg så jævlig lenge, trodde alt sku gå til helvete med det prosjektet og at vi ikke sku klare å levere og at jeg hadde måttet ta opp hele jævla faget til neste år!

Ja! Tusen takk til min gode venn og studiepartner Jim for at vi klarte det til slutt! :D

Jeg er så inn i hampen lykkelig akkurat nå! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
"Vil en lydmanns oppgave i forhold til forarbeid og utførelse av en flerkameraproduksjon variere utifra hvilke type «show» det skal jobbes med?"

Ut frå formuleringen kunne ein vel klart seg med å svare; "ja". :p

Lenke til kommentar
Gratulerer :)

Hva slags fag og linje er dette?

MMT201 - Medieproduksjon på andreåret Multimedieteknologi, bachelor (tror i alle fall det er fagkode og fullt navn på det hele, jeg bruker det så og si aldri, så jeg er ikke 100% sikker der)

"Vil en lydmanns oppgave i forhold til forarbeid og utførelse av en flerkameraproduksjon variere utifra hvilke type «show» det skal jobbes med?"

Ut frå formuleringen kunne ein vel klart seg med å svare; "ja". :p

Ja, meningen var at man skulle kunne svare ja eller nei på problemstillingen. Det var satt som krav fra "læreren" sin side :p

Må være et slit for lærere å rette slikt :p

Ja det var ikke dummt når man først tenker over 16 rapporter x ca 25 sider som skal rettes xD :thumbup:

Nja, vår var den korteste. De fleste hadde klart å produsere 35-40 sider, og et par hadde på godt over 50 sider :p

Eller tenkte du på din klasse? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...