DukeNuke Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg meldte meg inn i Club Nokia for ca. 1 uke siden. Den største grunnen til det var at jeg kunne laste opp blider til photo zone med min Nokia 3650. (har ikke datakabel eller BT). Men skuffelsen ble stor da jeg for første gang kom inn på Club Nokia. En helt totalt uoversiktelig side. Prøvde å laste opp bilder på photo zone, men det gikk ikke. Det stod at jeg trengte en Nokia 7650 eller en Nokia 9210 Communicator for å laste opp bilder. Kunne altså ikke bruke mobilen min. Det virker som om ikke siden har blitt oppdatert siden N7650 kom. Enn annen ting er den idiotiske betalingsformen. Prisene står oppgitt i Nokia Credits. Noe så tullete. Vet ikke hvor mange kr det går i en Nokia Credit engang, det står sikkert ett eller annet sted. Spillene der er gamle og utdaterte. Nei, dette er for dårlig. Er det andre som er skuffet over Club Nokia??? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 club nokia har alltid vært og vil alltid være en flopp.. sånn er det bare.. nokia's nye slagord burde vært: Nokia - Disconnecting People (istedenfor Connecting People) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå