The Stig Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Åpen beta av Quake Live starter i morgen Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Må skrive noe her sånn at jeg husker dette i morra! Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gode gamle Quake..blir sikkert moro selv om jeg suck ass i skytespill Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvordan kjøres dette gjennom nettleseren? Drives det av flash? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Blir vel en form for ActiveX-applikasjon eller lignende. Flash er vel ikke helt usannsynlig, selv om jeg er litt skeptisk - dog ikke mitt felt. Står forøvrig litt mer om spillet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Quake_Zero Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Blir vel en form for ActiveX-applikasjon eller lignende. Flash er vel ikke helt usannsynlig, selv om jeg er litt skeptisk - dog ikke mitt felt. Står forøvrig litt mer om spillet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Quake_Zero Eneste du trenger er ett lite tilleggsprogram til firefox eller hvilken nettleser du bruker. Det hele er en utrolig stor fil på latterlig 3.5mb. Spillet går akkurat like bra som gode gamle Quake 3. Ganske utrolig at det går gjennom nettleseren. Største problemet er få servere, og ingen i nærheten av Norge(Scandinavia), så pingen blir ikke så hyggelig. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tja, er jo ganske mange i Tyskland, og det er jo grei nok ping dit... Har hatt mye moro med å slakte andre landsmenn i betaen Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Såvidt jeg har forstått vil også Battlefield Heroes også kjøres direwkte i nettleseren, noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg gleder meg Men jeg er litt skeptisk på dette med nettleser-basert Håper bare gameplayet blir sånn som herlige CPM Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Såvidt jeg har forstått vil også Battlefield Heroes også kjøres direwkte i nettleseren, noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Det er sånn i betaen hvertfall Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 kjermy: Har du tilgang til betaen? I så fall, hvordan er Heroes? Hvilken maskinvare og nettleser bruker du, har du prøvd å kjøre Heroes på dårlig maskinvare for å se hvor optimalisert det er? Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har spilt betaen litt og er like glad i dette som det originale Quake 3. Forhåpentligvis blir det litt lettere å få med folk til å spille dette, siden det blir gratis og alle kan kjøre det direkte fra nettleseren. Det blir ikke CPMA gameplay, for å svare på et tidligere spørsmål jeg så her... Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Ingenting enda. På facebook står det open beta for public evening 24th februar. Så tenker det kommer noe i 5-7 tiden First, we want to thank our closed beta players who have been playing, testing, providing feedback, inviting friends and hopefully enjoying the QUAKE LIVE closed beta. We've grown considerably over the past 6 months and are now excited to announce that we're opening QUAKE LIVE to the general public, as an open beta, the evening of Tuesday, February 24th. Also, check out www.quakelive.com for some cool new wallpaper. Endret 24. februar 2009 av Core2Dude Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 kjermy: Har du tilgang til betaen? I så fall, hvordan er Heroes? Hvilken maskinvare og nettleser bruker du, har du prøvd å kjøre Heroes på dårlig maskinvare for å se hvor optimalisert det er? Jeg likte det ikke så godt... Følte at de med bedre våpen enn andre, eide de med dårligere.... Nå det kreves 50 skudd for å drepe, vil det være mye bedre for de som bare trenger 30 skudd Lenke til kommentar
Jan-Tore Tonheim Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Øvelse gjør mester... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hvis jeg forstår klokka opp til høyre på quakelive.com så er det 6 og en halv time igjen.. Da har vi jo kommet til 25 i norge. Meen USA er 6 timer bak oss, så det kan vel stemme.. Endret 24. februar 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Øvelse gjør mester... Følte jeg traff bra på omtrent hvert skudd... Men jeg vet ikke helt... Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis jeg forstår klokka opp til høyre på quakelive.com så er det 6 og en halv time igjen.. Da har vi jo kommet til 25 i norge. Meen USA er 6 timer bak oss, så det kan vel stemme.. Doh... stemmer nok det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg