potetskrell Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Tatt med Sigma 105mm f/2.8 Kan legge til at denne sigmaen er 100% på de ulike fokustestene på nettet. DOF er jo langt mindre på dette på f/2.8, slik at nesten bare streken i midten er i fokus. De testene virker nok slik de skal. Tro det eller ei. Endret 23. februar 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Vel; jeg får jo faktisk lyst på epler av å se på det første. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Vel; jeg får jo faktisk lyst på epler av å se på det første. Jeg også . Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg liker også det første veldig godt! Lenke til kommentar
Taters Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Fokuset sitter utrolig bra på første bildet! Flott fanget. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Takk folkens. Setter pris på det Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Det første er knall. Fikk som de over meg, lyst på epler Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Første er best Fin DOF og fint fokuspunkt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Det er mulig at du har hørt det før. Bilde nr. 1 er meget bra. Bilde nr.3 er nesten der, hadde du fått stilken litt skarpere så hadde den sittet den også. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Det er mulig at du har hørt det før. Bilde nr. 1 er meget bra. Bilde nr.3 er nesten der, hadde du fått stilken litt skarpere så hadde den sittet den også. Tom Takk! Ja, jeg undervurderte blenderen på Macro-objektivet! Takk til Stratos og Olav! Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Slutter meg til flertallet her. Nå fikk jeg lyst på et deilig, saftig, syrlig eple! Veldig bra! Synes det første funker absolutt best, fokus sitter bra og komposisjonen er fin. Det siste synes jeg også har potensiale, men skulle hatt litt mer dof. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Tom har et poeng, men tross det kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å sett dem i en serie-collage — tre utsnitt satt sammen til et bilde. tror det hadde gjort seg bra med et såpass utgangspunkt ... Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Min favoritt er som hos flere andre her, det første. Satt som et skudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå