danno_O Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har fått Logic Pro og Omnisphere i gave og har nå fått installert begge deler, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne de virtuelle instrumentene (som omnisphere). Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Når du lager et nytt prosjekt (eller et nytt spor i et prosjekt) så velger du "Software Instrument" i dialogboksen. Så passer du på at du er på fanen for Mixer (du ser en knapp for det nederst i vinduet), slik at du ser mikserne for de ulike sporene. Høyreklikk på den blanke knappen rett under "I/O" i mikseren så kommer det opp en hierarkisk meny over instrumenter. Du finner Omnisphere der et sted, antagelig under AU Instruments helt nederst i menyen. Geir Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Tusen takk for hjelpa. Du er min favoritt-bruker/mod/admin/whatever. <3<3<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå