abene Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I kveld kan du se Richard Stallman-foredraget live på nettet. Les mer Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dæven så bra. Bestemte meg nettopp for å ikke dra innover, så dette var gode nyheter! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Kult. Jeg drar nok for å se "the real deal", siden jeg uansett må forbi der det skjer på vei hjem fra jobb. Men kan jo være greit å se videoopptak senere tilfelle man misser noe. Endret 23. februar 2009 av Sokkalf^ Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tillat meg å oppsummere, så slipper dere å bruke tre timer på å se video-streaming: 1. Stallman går på podiet 2. ÅPEN KILDEKODE ER BRA! NEI TIL PROPERITÆRE STANDARDER! LINUX LENGE LEVE! 3. Stallman går ned fra podiet Ta-da. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dette passet bra med at jeg holder "hjemmekontor" idag. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ta-da. Du glemte Church of Emacs! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tillat meg å oppsummere, så slipper dere å bruke tre timer på å se video-streaming: 1. Stallman går på podiet 2. ÅPEN KILDEKODE ER BRA! NEI TIL PROPERITÆRE STANDARDER! LINUX LENGE LEVE! 3. Stallman går ned fra podiet Ta-da. Fyren er jo litt eksentrisk, og antageligvis moro å få med seg uansett budskap. Men han liker jo ikke Linux, det heter GNU/Linux, må vite. Han setter jo ting litt på spissen, på godt og vondt, men har da en del fornuftige meninger også - selv om jeg er enig i at han tar litt av til tider. Skal bli moro å høre hva han har å si idag. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Får håpe han synger Gnu-sangen eller hva den heter. Hackers you'll be free! Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjempetiltak! Satsar på ein del nye vitsar og historier frå sjefen sjølv. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) får vel "svinge innom"... skulle bare vært en pratekanal ved siden av. Endret 23. februar 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Woho! LIVE!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Får håpe han synger Gnu-sangen eller hva den heter. Hackers you'll be free! Ikke utenkelig det når han starter med å kose på gulvet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har desverre ikke mulighet til å se hele dette live nå, men jeg skulle gjerne sett det senere så jeg håper noen gjør mulig for downloading av denne videoen i etterkant. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Får håpe han synger Gnu-sangen eller hva den heter. Hackers you'll be free! Ikke utenkelig det når han starter med å kose på gulvet "mine, all mine!" greit måte å "bryte isen" Har desverre ikke mulighet til å se hele dette live nå, men jeg skulle gjerne sett det senere så jeg håper noen gjør mulig for downloading av denne videoen i etterkant. nuug kommer til å legge den ut ja. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har desverre ikke mulighet til å se hele dette live nå, men jeg skulle gjerne sett det senere så jeg håper noen gjør mulig for downloading av denne videoen i etterkant. Det kan også nevnes at opptaket av kvelden vil bli gjort tilgjengelig av NUUG <URL: http://nuug.no/news.shtml > / PING <URL: http://www.ping.uio.no/ > i etterkant. Følg med på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tillat meg å oppsummere, så slipper dere å bruke tre timer på å se video-streaming: 1. Stallman går på podiet 2. ÅPEN KILDEKODE ER BRA! NEI TIL PROPERITÆRE STANDARDER! LINUX LENGE LEVE! 3. Stallman går ned fra podiet Ta-da. 1. Stallman går på podiet. 2. Fri programvare er bra! Jeg anerkjenner ikke begrepet åpen kildekode. GNU/LINUX, GNU/LINUX, GNU/LINUX!!! 3. St. iGNUcius of the church of Emacs. 4. Stallman går av podiet. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 så langt på jeg si fyren på scena har sagt en del jeg må si meg virkelig enig i... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 3. St. iGNUcius of the church of Emacs. Han dro frem kappa og talen no nettop. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha. Stallman er knallhard. It's not piracy! Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hups nevermind. Fant svar på spørsmålet mitt lenger oppe i tråden. Endret 23. februar 2009 av Mascot68 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå