Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vinne jenta tilbake?

Gjest Guest_Amatør_*

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg si/gjøre for og få hun til og gi opp typen, og heller velge meg? Er villig til og gjøre HVA som helst.

Setter pris på seriøse svar :)

Å være en del av et trekantdrama er aldri noe kult, jeg ville holdt meg så langt unna som mulig. Hvis du bryr deg om deg selv så gi faen i denne jenta, det er tydelig at hun ikke aner hva hun vil og kommer til å være ustabil for fremtiden også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt har det ordnet seg nå. Jeg tenker ikke og gi hun opp nå.

Ja jeg får bare ta smellen fra x'en. Er ikke så mye jeg kan gjøre der :p

Har dog masse kompiser som støtter meg.

Lenke til kommentar

Jo, takk! ;)

Har skjedd lite her, egentlig.

Sikkert jeg som er utålmodig, men føler ikke vi kommer noen vei, og føler ikke vi blir og komme noen vei heller. Hun har følelser for meg og alt det, men hun ser bare på meg som en venn. Det er alt jeg vet. Er så usikker på hva som skjer nå! Hva bør jeg gjøre? Bør jeg prate med jenta om hva som skal skje videre, eller bare vente?

Og x'en blir faktisk og gjøre noe. Holdt på og gjøre noe i dag, men ble stoppa av noen i siste liten.. Føler meg paranoid. Kan ikke gå noen steder alene lengre.. :p

Lenke til kommentar
Og x'en blir faktisk og gjøre noe. Holdt på og gjøre noe i dag, men ble stoppa av noen i siste liten.. Føler meg paranoid. Kan ikke gå noen steder alene lengre.. :p

Mest sansynlig hadde han ikke gjort noe hvis det ikke hadde vært noen der som kunne stoppet han. Er stort sett sånn det er. De virker veldig truende for å beholde leder-stillingen i gjengen, og de vet at de som er rundt han kommer til å stoppe han.

Tror ikke du skal ha så stor grunn til å være paranoid. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...