humancoreiii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Men hun har sakt hun stoler mer på meg, og kan prate mer åpent med meg enn han. Var det bare bullcrap? Jeg trodde på hun, for jeg VET at forholdet dems ikke er så seriøst, og han nesten har virka likegyldig..Så hvordan trygghet finner hun i han? :/ er vel tryggheten i det kjente det er snakk om. ellers har hun jugd for deg, det vet jeg selvsagt ikke. men vi er positive og sier det er trygghet i det kjente Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Vet ikke, jeg. Er vel ikke noe du kan gjøre? Endret 23. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er ingenting du kan gjøre, men bare si at du har sterke følelser for henne også (hvis det er det du har), og se hvordan hun reagerer. Helst si at du er glad i henne, og la smilet flyte mens du sier det.Du kan være en drittsekk også (hvis du vil xD), og si at hun får ha en fin dag med kjæresten sin. Anbefales ikke, bare noe du kan gjøre for å vise at du er sjalu og vil være med henne Herregud for noe tullete tips. Ikke gi slike tips hvis du ikke skjønner deg på hva det innebærer. For det første så har han jo allerede åpnet seg for henne med sine sterke følelser, og det hjalp absolutt ikke, om noe så skremte det henne, og ev. gav henne styringen på "forholdet" mellom de to. Skjønner ikke hva du baserer disse annbefalingene på, virker som det er tatt ut ifra hva et jentebarn ønsker at prinsen skal si, og ikke hva en gutt skal si til ei jente som er i et forhold med en annen, og som allerede vet hva denne gutten føler for henne. Lenke til kommentar
Gjest Guest_amatør_* Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha! Når jeg sa jeg hadde sterke følelser for hun, svarte hun med at hun var utrolig glad i meg, og jeg ikke ante hvor ille hun følte seg siden hun hadde såret meg sånn. Sendte en melding i natt, hvor det sto noe âla: "Håper det ordner seg for deg.. Hvis du trenger og prate, så vit at du kan stole på meg. Glad i deg, uansett.. <3" Sendte jo en del desperate meldinger etter det, men for ett par timer siden skreiv jeg: "Jeg kommer ingen vei med dette her. Føler jeg bare gjenntar meg selv. Sorry. Håper du får det fint <3" Har ikke hørt noe fra hun etter det. Hadde veldig lyst og ringe og prate ut ordentlig, da jeg bare har send SMS siden hun fortalte det. Men fikk høre av en venninde at hun var med typen nå. Så jeg droppa det. Blir og møte hun i morgen på skolen. Bør jeg oppsøke hun, og prate, eller slappe av og la hun være? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha! Når jeg sa jeg hadde sterke følelser for hun, svarte hun med at hun var utrolig glad i meg, og jeg ikke ante hvor ille hun følte seg siden hun hadde såret meg sånn. Sendte en melding i natt, hvor det sto noe âla: "Håper det ordner seg for deg.. Hvis du trenger og prate, så vit at du kan stole på meg. Glad i deg, uansett.. <3" Sendte jo en del desperate meldinger etter det, men for ett par timer siden skreiv jeg: "Jeg kommer ingen vei med dette her. Føler jeg bare gjenntar meg selv. Sorry. Håper du får det fint <3" Har ikke hørt noe fra hun etter det. Hadde veldig lyst og ringe og prate ut ordentlig, da jeg bare har send SMS siden hun fortalte det. Men fikk høre av en venninde at hun var med typen nå. Så jeg droppa det. Blir og møte hun i morgen på skolen. Bør jeg oppsøke hun, og prate, eller slappe av og la hun være? Du har framstilt deg selv utroooolig needy det siste døgnet, virker det som for meg. Alle disse meldingene, så går det en rød tråd om at du elsker henne dypt å inderlig. Møter du henne i morgen, kommer det nok til å gå som en rød tråd igjennom samtalen. Akkurat nå så er du en jakke på hennes knagg over personer som liker henne, og som hun kan "plukke opp og bruke" som aaaakkurat det passer seg. Dette er ikke spesielt attraktivt. Nei, akkurat nå skal du ta det med ro. Slutt med å skriv "<3" i meldingene, slutt med å fortelle at du digger henne, du skjønner tegninga. Jeg vet det er hardt, men det her er en utfordring. Fortere du lærer deg å håndtere dette nederlaget med jenta, jo fortere kan du begynne å få opp øynene for alle de andre nydelige, snille jentene som venter på deg! Slett nummeret hennes, svar på meldingene som kommer fra henne med en kul-stil. Tøm postkassa så du ikke har tilgang til nummeret hennes så lett, ja du skjønner. Man blir svak når man blir ensom, etc. Good luck mate! Lenke til kommentar
Gjest Guest_amatør_* Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, jeg har virket VELDIG needy og desperat. Og jeg angrer! Vil dog ikke glemme jenta. Har utrolige følelser for hun, og kommer nok til og ha det lenge da jeg vet hun føler det samme, og vi ikke vet om det blir og funke før vi har prøvd. Jeg har ikke lyst og glemme hun, og jeg vil ikke ha noen andre. Dette blir nok bedre med tiden. Mèn, jeg har i tillegg vanskelig med og komme i kontakt med jenter, da jeg for det meste sitter inne om dagene, og går på en skole med få jenter. MÈN, jeg har slutta og virke desperat. Blir ikke og ta kontakt mer nå, før hun viser interesse.. Men føler at jeg gjør valget lettere for hun ved og ikke prate. Tror hun vil glemme meg da, og fokusere mer på typen. Føler hun tenker mer på meg hvis jeg tar kontakt, og prater. Får se det ann nå, og se hva som skjer.. TAKK! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, jeg har virket VELDIG needy og desperat. Og jeg angrer! Vil dog ikke glemme jenta. Har utrolige følelser for hun, og kommer nok til og ha det lenge da jeg vet hun føler det samme, og vi ikke vet om det blir og funke før vi har prøvd. Jeg har ikke lyst og glemme hun, og jeg vil ikke ha noen andre. Dette blir nok bedre med tiden. Mèn, jeg har i tillegg vanskelig med og komme i kontakt med jenter, da jeg for det meste sitter inne om dagene, og går på en skole med få jenter. MÈN, jeg har slutta og virke desperat. Blir ikke og ta kontakt mer nå, før hun viser interesse.. Men føler at jeg gjør valget lettere for hun ved og ikke prate. Tror hun vil glemme meg da, og fokusere mer på typen. Føler hun tenker mer på meg hvis jeg tar kontakt, og prater. Får se det ann nå, og se hva som skjer.. TAKK! Du trenger ikke å glemme henne, du vet selv at du digger denne jenta, men trikset her er å la henne tro at du har glemt henne, at du går etter andre jenter, at du er heitest i hele verden og at andre jenter tror det. For det er på den måten at hun blir forvirret, og kanskje kan komme tilbake til deg. Det er den sjansen jeg vil at du skal spille på, for sånn som det er nå så kommer du deg ingen vei Det er hun som styrer skuta, men du skal la henne tro at det er du som har kontrollen over dine følelser, og ikke hun! Lykke til, ikke noe å takke for, håper dette fungerer for deg og at du ikke kommer tilbake inn i det gamle sporet Lenke til kommentar
Gjest Guest_Blåbær_* Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Men hun har sakt hun stoler mer på meg, og kan prate mer åpent med meg enn han. Var det bare bullcrap? Jeg trodde på hun, for jeg VET at forholdet dems ikke er så seriøst, og han nesten har virka likegyldig..Så hvordan trygghet finner hun i han? :/ Beklager å måtte nevne det, men det høres ut som hun har deg på beite. Det at det var slutt med ho og typen, og dere hadde det fint i lag. Til hun går tilbake til han, men vil ikke gi deg et konkret svar på hva hun vil. Det er nesten som hun sier, vent litt må se hvordan ting fungerer hær. Å viss det ikke fungerer så har ho deg i bak handa. Slemt å si det men det er mange så ikke klarer tanken på å være aleina, og slik som du skriver det så høres det rett å slett ut som hun har deg på beite. og bare i tilfelle du ikke skjønner hva jeg mener med ordet beite, så er det at du får stå på den ene siden av gjerde mens hun skjekker om gresse er grønnere på den andre siden. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, jeg har virket VELDIG needy og desperat. Og jeg angrer! Vil dog ikke glemme jenta. Har utrolige følelser for hun, og kommer nok til og ha det lenge da jeg vet hun føler det samme, og vi ikke vet om det blir og funke før vi har prøvd. Jeg har ikke lyst og glemme hun, og jeg vil ikke ha noen andre. Dette blir nok bedre med tiden. Mèn, jeg har i tillegg vanskelig med og komme i kontakt med jenter, da jeg for det meste sitter inne om dagene, og går på en skole med få jenter. MÈN, jeg har slutta og virke desperat. Blir ikke og ta kontakt mer nå, før hun viser interesse.. Men føler at jeg gjør valget lettere for hun ved og ikke prate. Tror hun vil glemme meg da, og fokusere mer på typen. Føler hun tenker mer på meg hvis jeg tar kontakt, og prater. Får se det ann nå, og se hva som skjer.. TAKK! Det som er kickern her, og veldig mange gutter før deg har gått i denne fellen (inkl. meg) er at hjernen vår forteller oss at hvis vi ikke sender masse meldinger, overøser dama med gaver, gir henne masse oppmerksomhet og behandler henne som en prinsesse, vil hun glemme og forsvinne.. Sannheten er at det er helt motsatt. Gjør vi alt det som hodet vårt forteller oss at vi skal gjøre, så kommer vi frem som veldig needy, som du sikkert har merket. Og det er ikke attraktivt. Du føler at du gjør valget lettere for henne ved å ikke sende henne 10 meldinger om dagen, mens du egentlig gjør det værre. Du kommer frem som innpåsliten og usikker på deg selv. Jeg vet ikke hvorfor, men jenter trenger å kunne savne en gutt. De trenger den spenningen av tanken på om gutten har glemt henne, de trenger følelsen av at det er en selvsikker mann som liker de. De trenger en mann! Blomster, søte meldinger, følelsesladede samtaler, og alt annet emosjonelt kan man spare til man er sammen. Ikke kutt kontakten helt med henne, men ikke send 10 meldinger daglig. Ikke send melding daglig en gang. Skal du sende melding til henne, så ha en grunn til å sende melding. Gi henne tiden til å savne deg, gi henne følelsen av at du er mannen, og gi henne følelsen av at det er DU som velger henne, og ikke omvendt. Uansett utfallet her, så kan du være sjeleglad for at du er midt oppi det, og at du lærer denne leksa nå som du er 17. Jeg brukte 24 år på romantikk, gaver, klissete meldinger, og needyness før jeg fikk vite at jenter faktisk vil ha MENN og ikke tøfler som hopper når de sier hopp. Du er ikke dårligere til å treffe jenter enn det du gjør deg selv til. Sier du til deg selv at du er dårlig, så er du dårlig. Tør du ta sjangsen, og sier til deg selv at du er THE MAN, så er du nettopp det.. THE MAN som tør å ta sjangser, og som tør å treffe jenter. Lykke til! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Kjærlighetssorgen går over om noen mnd, selvom det er noe dritt, men er definitiv IKKE verdt å dø for Endret 24. februar 2009 av Rune89 Lenke til kommentar
motdelavie Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette er meg for et halvt år siden. Jeg kasta bort 4 måneder av livet mitt på jenta. Gjorde samme tabbene som deg med å virke needy. Jeg sendte meldinger og åpna meg helt. Denne episoden forandret livet mitt. Jeg er 17 år slik som deg og dette var inngangen min til PU verdenen. Nå i ettertid gir absolutt ALT smurstafa sier logikk (Han driver med PU). Så les det smurstafa sier og når du er ferdig leser du det en gang til, printer det ut og spiser papiret. Fucking KEY! Du kan være (som smurstafa sa) jævlig glad for at dette skjer NÅ og ikke om flere år. Jeg forstår jenter mye bedre nå, er så si aldri deppa og har et jævla fett liv (fordi jeg forstår!). På det værste gråt jeg, skrev dikt og var skikkelig frustrert. Er litt morro å se tilbake på hvor idiotiskt det var :!: Du kan tenke på følelsen din sånn: forelskelse er til for å "lure" deg til å bli sammen med ei jente og formere deg. Du lider av en midlertidig galskap "følelser for den elskede sender ilinger langt inn i hjernens belønningssystem, mens sentrene for negative følelser og kritisk vurdering av motpartens egenskaper og oppførsel er nede for telling." Lykke til kompis snart kan du le av hele greia Mot de la Vie Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Heisann! Har skjedd litt av hvert her I går tok hun kontakt, og vi prata ut litt. Vi avtalte og møtes, og møttes i dag formiddag. Satt i flere timer og prata, og hun fant ut hun vil satse på MEG, og ikke HAN. Så kom typen tilfeldigvis forbi. Han freaka ut, og trua meg på livet. Jeg fant ut det var best om jeg lot dem prate sammen, så jeg forlot dem litt motvillig. Senere på dagen møttes vi igjen, og vi prata enda mer og kom enda nærmere hverandre. Føler det har ordnet seg nå, og hun har planlagt og gjøre det slutt nå i kveld. Får nesten bare vente og se hvordan det går! Hun kommer til og gjøre det slutt, men jeg kommer nok også til og få en real omgang JULING! Det får så være TUSEN TAKK for svar, alle sammen! Alt det dere sier gir virkelig en mening, og har fått meg til og tenke litt. Det har virkelig hjulpet meg, og kommer til og gjøre meg godt senere i livet! Skal holde dere oppdatert hvis ønskelig! Lenke til kommentar
Gjest Guest_gg_* Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 bra å høre!! unn deg henne nå og ta godt vare på henne Lenke til kommentar
Gjest Guest_gg_* Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 hold oss oppdatert, har ett lignede problem nå jeg og! så har titta innom denne posten i ny og ne.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 men jeg kommer nok også til og få en real omgang JULING! Det får så være hehe, godt og høre at det ordner seg:) men er litt enig du fortjener litt bank for å rappe dama til en annen kar:P men men sånn er livet kan ikke bare ha goder:) Lykke til:D Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 hold oss oppdatert, har ett lignede problem nå jeg og! så har titta innom denne posten i ny og ne.. Hehe, will do! Lykke til! Har du laga ett emne her på forumet? Guttersnipe: Ja, er helt enig. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg var i hans situasjon. Men slik som jeg ser det, løser vold ingen ting. Jenta vil jo HVERTFALL ikke ha han tilbake hvis han skal være sånn. Men han fortjener det, da han har vært jævlig mot hun og egentlig ikke bryr seg om hun.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 To bad for him. man vet ikke hvor godt man har det før man har mistet det:) Lenke til kommentar
Gjest Guest_gg_* Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 bare la han slå deg, da er det ihvertfall over for han! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dagens tips: Hold deg til helvete vekke fra denne jenta! Hun er psykisk ustabil, mangler ryggrad og har null peiling på hva hun vil. Bruk heller tiden på ei som er voksen, eller i det minste oppegående og ærlig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 noe du ikke har fått med deg? det funka... og ja jeg skjønner hva du hinter til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå