Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer Aspire 5920G fungerer ikke

Anbefalte innlegg

heihei. jeg har en acer bærbar som er litt klikkings for tida...

jeg var på et stort LAN i helga der jeg hadde med pc'en. jeg lasta ned call of duty 4 for å ha noe å gjøre på... installasjonen gikk fint, og når jeg skulle starte spillet så gikk den over loadingen så låser den seg akkurat der jeg kameraet begynner å gå ovenfra og ned hvis dere skjønner hva jeg mener. den låste seg. lyden låser seg. jeg hadde ikke noe annet valg enn å skru den av på svenskemåten.

når jeg skulle starte på nytt igjen så virket den ikke. den var stuck i windows loadingen. jeg så på lampa som viser diskaktivitet elns.. den skal blinke svakt og ujevnt og fort. men nå bare lyste den. helt uten blinking.

den sto sånn i 5 minutter...

etter tusen forsøk så bestemte jeg for å bare formatere skiten for å se om det virket. jeg lånte en xp cd av en kamerat. men plutselig så låser den seg ved 61 % av formateringa.

jeg prøvde med en annen xp cd... da låste den seg ved 77%. jeg prøvde mye senere for at maskina skulle få roe ned litt. jeg brukte den første cd'en igjen og da låste den seg også ved 77% ekstremt irriterende. og JA jeg skrudde over til IDE mode istedet for ACHI.

når jeg prøver å starte den nå så får jeg INGEN feilmeldinger. når loadingen skal begynne så står det bare en svart skjerm med en blinkende strek i venstre hjørne oppe.

jeg kan fortsatt formatere.

noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kansje du har fått rotkit virus?

Prøv å slette partisjonen og lag den på nytt....så formatere.

ehm.. isåfall IKKE gjør det... HVIS du mistenker rootkit så enten be han poste i antivirus delen av forumet eller be han kjøre Gmer rootkit scanner: http://www.gmer.net/

spørr hvis du lurer på noe så skal jeg sjekke det opp :)

først for og få tilbake vista gå inn i BIOS ( F2 under POST) gå inn i sikkerhet (elelr se igjennom alle tabbene) - trykk på enable D2D recovery (skal også være en annen en men husker ikke navnet:s) - nå sett DvD romøverts i boot rekkefølgen sett in recovery diskene og følg veiledning :)

nå burde Vista være slik det var når du fikk dataen så kjør innstaler div antivirus programmer oppdaeringer osv :)

prøv og fiks CoD nå og s om det funker igjen :)

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...