GT500 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 heihei. jeg har en acer bærbar som er litt klikkings for tida... jeg var på et stort LAN i helga der jeg hadde med pc'en. jeg lasta ned call of duty 4 for å ha noe å gjøre på... installasjonen gikk fint, og når jeg skulle starte spillet så gikk den over loadingen så låser den seg akkurat der jeg kameraet begynner å gå ovenfra og ned hvis dere skjønner hva jeg mener. den låste seg. lyden låser seg. jeg hadde ikke noe annet valg enn å skru den av på svenskemåten. når jeg skulle starte på nytt igjen så virket den ikke. den var stuck i windows loadingen. jeg så på lampa som viser diskaktivitet elns.. den skal blinke svakt og ujevnt og fort. men nå bare lyste den. helt uten blinking. den sto sånn i 5 minutter... etter tusen forsøk så bestemte jeg for å bare formatere skiten for å se om det virket. jeg lånte en xp cd av en kamerat. men plutselig så låser den seg ved 61 % av formateringa. jeg prøvde med en annen xp cd... da låste den seg ved 77%. jeg prøvde mye senere for at maskina skulle få roe ned litt. jeg brukte den første cd'en igjen og da låste den seg også ved 77% ekstremt irriterende. og JA jeg skrudde over til IDE mode istedet for ACHI. når jeg prøver å starte den nå så får jeg INGEN feilmeldinger. når loadingen skal begynne så står det bare en svart skjerm med en blinkende strek i venstre hjørne oppe. jeg kan fortsatt formatere. noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 ingen som vet? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kansje du har fått rotkit virus? Prøv å slette partisjonen og lag den på nytt....så formatere. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Kansje du har fått rotkit virus? Prøv å slette partisjonen og lag den på nytt....så formatere. ehm.. isåfall IKKE gjør det... HVIS du mistenker rootkit så enten be han poste i antivirus delen av forumet eller be han kjøre Gmer rootkit scanner: http://www.gmer.net/ spørr hvis du lurer på noe så skal jeg sjekke det opp først for og få tilbake vista gå inn i BIOS ( F2 under POST) gå inn i sikkerhet (elelr se igjennom alle tabbene) - trykk på enable D2D recovery (skal også være en annen en men husker ikke navnet:s) - nå sett DvD romøverts i boot rekkefølgen sett in recovery diskene og følg veiledning nå burde Vista være slik det var når du fikk dataen så kjør innstaler div antivirus programmer oppdaeringer osv prøv og fiks CoD nå og s om det funker igjen Endret 24. februar 2009 av Submit Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ingen som vet? trykk <ALT>+F10 rett ette biosen og før Windowsen starter.. Så lenge du da ikke har slettet den sjulte backup partisonen, så vil da pcen kjøre recovery, å etter en 30 min tid, så e pcen ferdig innstalert, å slik den va da den va ny. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå