Colb Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 hei, har nå en blender, liter med baccardi razz og tenkte jeg skulle forbrede meg til å dele godsakene neste helg. noen som vet om noen gode drinker jeg kan diske opp med? gjerne med is (vann is, ikke iskrem) tenkte noe mojito greier, men google gav meg ingen eureka opplevelse denne gangen. ikke uten spesielle drinkblandinger anyhow så takker om noen erfarene drinkere der ute kan hjelpe. tackar! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Razz burde blandes med noe surt etter som den har en veldig søt smak i seg selv. jeg pleier og blande: Sitron brus etter ønske, Lime og Razz funker veldig bra.. mange som sier at Razz og cola også er en god ting, men etter egne erfaring har jeg ikke lyst til og ødelegge værdens beste drikk med sprit.. eller noe annet for den sakens skyld.. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tranebærjuice, sprite og baccardi razz fungerer i alle fall... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 den er jeg med på. Tranebærjuice har en bitter smak som kan være god sammen med Razz.. dette må prøves ved neste anledning Lenke til kommentar
Colb Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 INstant classic med tranebærjuice og baccardi i blender sammen med is da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå