ukjentbrukergitt Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Har en hau med gamle ball-muser her på jobben som både byttes ut og er defekte, så da har jeg en hau av disse ballene som er på undersiden, noen ideer om hva jeg kan gjøre med de? er for store til å bli skutt med paintball, de er temmelig tunge også, spretter dårlig. åpna opp en, er tydeligvis jernkuler inni Endret 23. februar 2009 av simster Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg ville kastet dem, men så har ikke jeg så stor fantasi.. Endret 23. februar 2009 av Scatch Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 fant ihvertfall ut at jeg skal bruke gummien som er rundt til kinaputt casing Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hmm, jeg ville samlet opp mange og erklært krig med mine koleger. Tenker de ikke har så mye og stille opp med da. Edit: Vi bruker og ha krig med disse ballene på skolen Topp moderne utstyr Endret 23. februar 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 du kan jo bruke kulene til å spille kinasjakk Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bruk de i sprettert, går som f*en! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Selg dem på loppemarked og kjøp nye laser/optisk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 IKKE putt dem i neseborene ihvertfall sa alltid ho mor til meg. Jeg gjorde det au, og da måtte jeg til legen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg putta di i røven. Deilig og drite ut kuler. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Takk for tipset. Skal prøve det med den gamle datamusen i før jeg legger meg, så kan jeg våkne opp til å drite ut kuler. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sykt vittig trådnavn, småfrekt Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sykt vittig trådnavn, småfrekt Humret litt selv ja. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvorfor ikke samle alle i en eske, for så å gå på jakt etter fler? Der har du jo en hobby! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sykt vittig trådnavn, småfrekt Humret litt selv ja. Agreed. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Sykt vittig trådnavn, småfrekt Humret litt selv ja. Agreed. hehe indeed Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sykt vittig trådnavn, småfrekt Humret litt selv ja. Agreed. hehe indeed Haha. Dette tar av Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sykt vittig trådnavn, småfrekt Humret litt selv ja. Agreed. hehe indeed Haha. Dette tar av Ja, jeg stusset også litt når jeg leste tittelen ... Kulene egner seg sikkert til miniutgave av bowling og biljard (hvis du har mange, og en tusj). Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sykt vittig trådnavn, småfrekt Humret litt selv ja. Agreed. hehe indeed Haha. Dette tar av Ja, jeg stusset også litt når jeg leste tittelen ... Kulene egner seg sikkert til miniutgave av bowling og biljard (hvis du har mange, og en tusj). Det ultimate hadde vert:"Hva skal jeg gjøre med ballene mine?" Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Slepp de fra et fly over et torg med mange mennesker Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Slepp de fra et fly over et torg med mange mennesker da tror jeg jeg heller skaffer maaaange og bruker de som i swordfish(filmen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå