xypher606 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei, Sliter med å skru på pc'en min hver dag. Viftene går og lampene lyser, men ikke noe boot "beep" og ingenting skjer. Skrur den av og på en del ganger og plutselig starter den opp. Noen dager må jeg skru den av og på 2 ganger, andre dager 20 ganger. Når den først starter kommer det ingen feilmeldinger fra bios eller lignende. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre med dette? Hardware oppsett Hovedkort: ASUS P5K CPU: Intel Pentium D 945 3.4Ghz Minne: 2x Kingston DDR2 HyperX PC5400 512 MB Harddisk1: IDE Western Digital 160 GB Harddisk2: IDE Matrox 250 GB Cd-rom: SATA NEC Dvd Brenner PSU: NorthQ 4775-400 ATX 400w Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg googlet problemet og fant denne tråden på ett annet forum: http://www.tomshardware.com/forum/244201-3...et-boot-problem Ser ut som det er mange flere som har problemer med dette. Ingen endelig løsning på siden. Noen som har tips? Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har prøvd flere av tipsene som står på denne siden. Men ett har jeg ikke våget å prøve enda. Det står at man bør øke RAM voltage til max? Er dette å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå