Pus_1808 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei? Hva er en .MDS fil? Jeg har noen filer som jeg skal lage film-DVD av, men lurer på hva en .MDS fil er. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 http://filext.com/file-extension/mds Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg ble egentlig ikke så mye klokere.... men men.. For at DVD'en skal funke må jeg vel kanskje ha den med? I så fall, hva skal jeg gjøre med den? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er et image av en cd/dvd i Alcohol format. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) som betyr? Må jeg ha den med for at DVD'en skal funke? ...eller kan jeg bare la være å ha den med? Endret 23. februar 2009 av Pus_1808 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 En .mds fil alene gjør ikke stor nytte for seg, men jeg regner med den kom i lag med en .mdf fil? Om du skal brenne ut innholdet i .mdf filen er som regel alt du trenger å gjøre å åpne .mds filen i brenneprogrammet ditt. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Filene til filmen er disse: En .ISO-fil og en .MDS-fil ikke noen MDF-fil... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hmm, har ikke kommet over den kombinasjonen før. Uansett så kan du brenne ut iso-filen. Det er imidlertid viktig at bruker et brenneprogram som kan brenne iso-filer (noe de fleste kan) og velger "burn iso image" eller noe tilsvarende. Med tanke på spørsmålet ditt virker det som planen var å brenne ut disse to filene som en data disc, det vil ikke fungere. Så fremt du ikke ønsker å ta vare på iso-filen i sin orginale form, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg skal lage en DVD film (Ole Brumm ) til tanteungene mine, men får ikke filene over på DVD slik at det blir en lesbar DVD.... Hvis jeg brenner ISO-filen ut med "Brenn ISO", så vil jeg kunne spille av filmen på en dvd-spiller.... ....jeg fikk forresten "tatt ut" innholdet i .ISO filen med et program kalt Zipeg: Er det noen måte jeg kanskje heller kan "sy" de sammen slik at de kan bli en DVD.... Endret 23. februar 2009 av Pus_1808 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå vet jeg ikke hvor du har iso-filen fra, men i utgangspunktet skal det være en kopi av den orginale DVDen. Fungerer det ikke når du brenner ut iso-filen via "Brenn ISO" funksjonen? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Det gjorde det! Tusen takk for hjelpen:) Nå blir det Bom (Ole Brumm) til en liten rakker:) ...støtte egentlig på et nytt problem med en annen fil, men det får jeg ta i morgen:P Mulig det bare er fordi jeg er stuptrøtt..hehe Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Nytt spørsmål/anbefaling:) Laget et nytt emne jeg, for det handlet om noe litt annet:) Mitt nye spørsmål/anbefaling:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå