Skogslik Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Skal til legen om noen uker og fjerne drøvelen. Og sist eg var der snakket om at eg kunne få sykemelding viss eg ville. Er det han som bestememr lengden på den? eller kan eg si at en uke hadde vert fint? Er i jobb, viss det har noe og si. Endret 23. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Normalt sett vil du få en sykemelding for en uke. Det er det legen som vurderer, men en sykemelding betyr ikke at du trenger å være borte fra jobben. Fjernet selv drøvelen og noe overflødig fett i halsen (snorking). Var kun borte fra jobb den dagen inngrepet ble gjort. Legen sa at jeg kunne gå på jobb hvis jeg følte for det. Jeg fikk smertestillende som skulle brukes analt (klarer ikke og svelge) og det synes jeg ikke noe om, så derfor brukte jeg ikke smertestillende. Syntes det ikke var noe problem. Men her er jo folk forskjellige, med forskjellig smerteterskel. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Eh, de pillene tror eg at eg og kommer til og stå over. men takk for hjelp. Viss eg først får en uke sykemelding så kan eg vell bare bli hjemme den uka. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er dette som folk misforstår litt. Har du fått en sykemelding og er frisk, så kan du gå på jobb (selvfølgelig finnes det noen sykdommer som får jobbnekt – man skal ikke belaste skade/sykdom – men dette avgjør legen). Kom deg i jobb hvis du føler deg frisk…… Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Joda, får nå se hvordan eg blir vertfall. Har eg veldig vondt i halsen blir eg nok hjemme. Hvordan er det med snakking, blir det et problem dagene etter `ingrepet`? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det han som bestememr lengden på den? eller kan eg si at en uke hadde vert fint?Er i jobb, viss det har noe og si. Nei. Han bestemmer ikke lengden, men kan heller ikke gi deg en "overdrevet" fravær. Alt innen i fornuftensgrense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå