Ottern Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tenkte jeg skulle gi ut en liten anbefaling på dette produktet. Bestilte i fra www.zagg.com, og etter litt venting kom det "usynlige" beskyttelse til både kameraene mine og GPS'en min. Har hatt det sittende på kameraet ei stund, og det har god holdbarhet og det virker som det sitter godt! Meget god passform og enkle og sette på. Vær imidlertid litt forsiktig med å sprute på for mye av det medfølgende vannet, jeg fikk litt dugg på innsiden av LCD skjermen på mitt LX-3 kamera, uten at det ser ut til å ha tatt skade av det når det tørket vekk. Billig forsikring mot ripete LCD skjermer synes nå jeg. Kan nevnes at de sendte meg til feil kameratype først, men alt som skulle til var en liten vennligsinnet mail så sendte de straks den riktige kostnadsfritt.. By the way: Har ikke noe tilhørighet til produsent på noen måte, er bare en fornøyd kunde! -Fredrik Otterstad Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har tenkt en stund på å skaffe en slik til min LX3. Hvor mye kostet frakt og slikt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg må si at jeg ikke ser helt nytten av slike produkter. Har nå hatt EOS 350D i snart 4 år, og det er enda ikke noen riper av betydning på LCD skjermen. Og ser man på selve kameraehuset, så ser det veldig godt brukt ut. Tom Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Må si meg enig med unge Simonsen her. Har hatt med mitt 20D på rimelig mange forskjellige steder på oppdrag i de siste årene og LCD skjermen min er fortsatt like hel og tilnærmet ripefri. Ikke har jeg vært spesielt snill mot kameraet heller. Lenke til kommentar
Ottern Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Frakt var inkludert i prisen, så det du betaler er det det står på hjemmesiden deres som pris! Ikke tok tollen noen penger heller, så må vel kunne kalles rimelig.. Får være opp til hver enkelt om man synes dette er nødvendig eller ikke, kan være litt enig med at det har mindre for seg på speilrefleks, men på en GPS og et kompaktkamera som ligger i lommen og gnisser så har nå jeg hatt stor glede av noe slik! -Fredrik Edit: Post nummer 100, whohoo! Endret 23. februar 2009 av Ottern Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hadde kanskje vært noe for mobilen min? Ødela den forrige totalt da den lå sammen med nøkler i lomma...jeg får ta en titt. Lenke til kommentar
mac09 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kjøpte nettopp til min nye iPhone fra norsk leverandør: ripefritt.no. Fikk den hjem i postkassa dagen etter. Frakt er inkludert! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 sikkert bra dette. På den (norske) linken står det følgende: "Så sikre er vi på dette produktet, at vi inkluderer en livstidsgaranti! Oppstår en skade, kan du returnere produktet til oss. Du får en ny - helt gratis!" .. Tro hv de mener her? Om jeg monterer dette på f.eks. GPS og den blir oppripet.. da erstatter de GPS'en eller kanskje bare en ny beskyttelses-greie? Tror nok det er det sistnevnte de mener.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bestill heller fra zagg.com i stedet for ripefritt, 100kr dyrere for heldekkende beskyttelse til nokia 5800 hos sistnevnte... Lenke til kommentar
mac09 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Zagg er billigere, men du må ofte vente i ukesvis. 100 kr. er billig for å unngå riper på en ny telefon.... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har nettopp fått en ripe på displayet på 30D'en. Oppdaget det i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå