RustedRazor Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har hatt en pause fra den lengste reisen fordi jeg ikke kom videre, men ville begynne igjen nå. Problemet mitt er at når jeg prøver å loade, klarer jeg bare å loade ting som jeg lagra før jeg begynte på cd 2! Maskinen påstår at jeg ikke har satt i cd 2, og ber meg gjøre det.. Pcen kjører på XP.. Vet det kan ha noe med saken å gjøre, men vet ikke hvordan jeg kan fikse.. Noen som har en idè om hvordan jeg kan fikse? Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 1.Hvis det er orginal cd er det noe med at den ikke funker i xp da kan du enten laste ned en patch eller blåse i det. 2.Hvis den er brent trenger du HELT sikkert No cd crack Som du finner på nesten alle cheatsider her er en www.megagames.com Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 spillet er helt orginalt, gidder ikke laste ned og gå glipp av så mange bra cutscenes :wink: Men jeg kan prøve å se om jeg finner en xp-patch eller noe slikt.. hm.. morro.. hvor f..n tenkte jeg ikke på det fra begynnelsen av? Jaja.. takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Finnes det ikke en installasjon som gjør at du kopierer over alt på PCen? Da gjør det ikke om du bruker en no-cd crack, du vil likevel se videoene. Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Hm.. Spillet tar tross alt fire cder.. Har liksom bedre ting å fylle harddisken min med Lenke til kommentar
Parson Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Spillet krever 1 gig dersom du legger inn alt - så dersom du har dårlig med plass så er det vel ikke det lureste... Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Men det går fortere å laste fra HD en CD romen da! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 å snakke fint om NoCDcrack er jo direkte stridende mot retningslinjene. tenk om han hadde lasta det ned da, så hadde du hjelpt han med noke ulovlig... Er ikkje cracks noke som generelt sett skal holdast vekke fra forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå