barkindog Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Har bestilt meg HK og nå skal jeg bestille meg kjøler. Er litt usikker på om de nevnte kjølerne får plass på HK'et. Er det noen som har erfaringer å dele ? Alpha'en skal være kompatibel, men det ser ut som man må file av en del av kjøleren for at den ikke skal komme borti en av komponentene på HK'et (http://www.micforg.co.jp/mb_inf_pal8045e.html#epox_note_2) og det har jeg ikke særlig lyst til å gjøre. Har mest lyst på Aplha'en med en Papst 8412NGL på 12 dB siden jeg har denne kombinasjonen på et Abit KG7-RAID med Athlon 1,4 Ghz, noe som funker utmerket. Har ikke erfaringer med Zalman, men dersom Aplha'en ikke passer på Epox'en blir jeg vel å vurdere den. Vil ha minst mulig støy. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Hvis det står at viften er kopatibelt med HKet, skal du ikke trenge å file bort noe :smile: _________________ -- Mvh, Tobias. [ Denne Melding var redigert av: t_man på 2002-01-21 15:25 ] Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 vet ikke med de viftene men jeg har ikke mye plass til overs etter å plassere vulcanokjøler, d er noen kondensatorer som kan komme iveie, dersom ribba er stor, men som sakt aner ikke med de ribbene Lenke til kommentar
Preben_Bruun Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Zalman ribba er jo mindre enn Alphaen, så den har du nok plass til. Hvis ikke så har Netconnection fått inn Glacier II, som går for å gi like bra kjøling som Alpha PAL 8045. Se bilde. Lenke til kommentar
Themuss Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Alpha PAL 8045 passer på Epox 8Kha+ uten modifikasjoner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå