Huginn Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei! Har etter litt om og men kommet frem til at jeg vil selge min trofaste gaming-laptop brukt. Jeg er veldig usikker på pris, og setter veldig stor pris på all hjelp til å fastslå hva leketøyet mitt er verdt. Dette er innholdet: Skjermkort: 8700M GT 512mb Prosessor: 2Ghz C2D RAM: 2GB 800mhz HDD: 2x 160GB@5400RPM CD-rom: HD-DVD (kanskje ikke så aktuelt lengre ) Ble kjøpt i november i fjor. Laptopen er en Toshiba X200 med nokså fancy design. Veldig pent brukt, eneste problemet er at den er litt slitt på venstresiden under tastaturet, sikkert fra hånda mi, den ble ganske varm etter hvert. Om noen kunne gi meg en ca-pris jeg kan ta for denne blir jeg veldig glad. Ny pris var 15 høvdinger, men bruktprisen blir nok ikke i nærheten av den innser jeg. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du får en med cirka samme specc kun med 9600m gt til en 6-7 lapper så du bør ikke forvente mer en det. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Håpet på rundt 4-5.000 ihvertfall. Kan legge til at skjermen er en 17" med 1680x1050. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Prøver en første og siste bump på denne, om det er ok. Får vel bare prøve meg frem på Finn.no osv og se hva folk vil gi. ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå