RulleRimfrost Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hepp. Etter en dag på Lekter'n kom jeg hjem til PC'n, som denne varme sommerdagen har stått på SETI noen timer. Problemet er at den lukter svidd, uten at load-temp er noe uvanlig. Noen gode ideer om hva det kan være, når det ikke er CPU ? Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det kan være skjermen, men jeg synes nå svidd data lukter litt godt jeg da Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 att en hybelkanin eller 2 blir svidd er ikke uvanlig om du ikke rensker opp for dem til tider.. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 sørg for å holde PC'n ren for eventuelle hybel kaniner!!! Det kan angripe alt i PC'n Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Fant feilen. PC ble svart midt i CS-kampen. Svidde fingra på kondensatorene i PSU 5 min etter avslag. Må nok shoppe PSU i morra. Shite Denne kjøper jeg da.. selv om Q-tec kanskje høres litt Kinder-egg ut ? Erfaringer ? Under 32 dB er jo stille.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hvis du har kabinett.. ville jeg heller kjøpt bare ny psu.. en som er av litt kvalitet.. lepont eller enermax fra microplex f.eks.. veldi gode å de er til å stole på.. q-tec er billig å dermed får du hva di betaler for.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Fant feilen. PC ble svart midt i CS-kampen. Svidde fingra på kondensatorene i PSU 5 min etter avslag. Må nok shoppe PSU i morra.Shite Denne kjøper jeg da.. selv om Q-tec kanskje høres litt Kinder-egg ut ? Erfaringer ? Under 32 dB er jo stille.. har hørt et par folk som klager over q-tec. søk litt på forumet så finner du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå