VinterUlv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har FunCom retta på nazi-moderatorerne sine på forumet? Har FunCom endret policy på å hjelpe spillere som får feil reward fra en quest? (Sist så hjalp de _IKKE_, altså ikke et mis-click fra spiller men at faktisk questen bugger og du får feil reward). DX10 skulle jo være implementert med release.. på tide det kommer. :-p Lenke til kommentar
jevli Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg fryder meg når jeg ser at AoC er på tur ned og ut Var så mange som sa: "Spiller du WoW?! Herregud det er jo helt ut. AoC kommer til å ta HELT over..." Yeah, right... Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg fryder meg når jeg ser at AoC er på tur ned og ut Har du levd i en hule de siste månedene ? Kan ikke ha fått med deg mye ;P . AoC er på tur inn og opp !! Masse forbedringer er gjort, en offisiell prøve DX10 er ute for alle ( trenger fremdeles endel tweaking og pussing, men alle kan prøve en test versjon nå). Strømmen av spillere tilbake er stor , få hodet opp av sanden kompis,,,, Edit : I dagens tilstand , så ER faktisk AoC bedre enn WoW - og ja jeg har selv spilt WoW i 4 år . Endret 26. mars 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Liker hvordan Funcom aldri klarer å gjøre noe som helst mer enn halvveis. Fullstendighet og perfeksjon er tydeligvis noe AoC-spillere aldri vil få oppleve. Synes synd på folk som er for sta til å gi slipp på et så patetisk forsøk av et spill. Endret 27. mars 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Liker hvordan Funcom aldri klarer å gjøre noe som helst mer enn halvveis. Fullstendighet og perfeksjon er tydeligvis noe AoC-spillere aldri vil få oppleve. Synes synd på folk som er for sta til å gi slipp på et så patetisk forsøk av et spill. Det er litt av en påstand å legge ut, enda du sannsynligvis vet lite om hvor mye arbeid de har lagt i å lage spillet slik, da det skulle se helt annerledes ut ved release, men så har brukt nå snart ett år på tilpasse det etter markedets ønsker, og du mener det er halvveis? Jeg mener at de har laget spillet 2 ganger nesten....en gang for hva de ønsket å slippe, og snart en gang til for å gjøre kundene mer fornøyde. Er det tilfeldig at 54% av dine poster er i WOW forumet? Neppe... Endret 27. mars 2009 av Atomics Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jo, det er helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vel det er nå forskjellige meninger om alt, Evolution har rett til sin mening. Siden jeg postet min avgang fra WoW på denne tråden har jeg spilt AoC en god del de siste 3 dagene.. WoW er et meget bra spill, men jeg har gjort alt, sett alt, og hørt alt på WoW. Det var på tide med noe nytt. Å jeg må si jeg koser meg. Halter rundt med en ranger, å jeg tror ikke det er noen klasse for meg, så skal rerolle snart. Men godt med bedre grafikk, litt mer voksent innhold, og nydelig musikk. Så kroken på føra for AoC? langt ifra for min del i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå