Liquidant Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Utifra hvordan DX10 utvikler seg på Test Live nå kan vi nok håpe på en implentering av herligheten i patch 5 sammen med itemiseringen Noen offisiell dato på patch 5 har vi dog ikke... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Slutta med WoW nå men AoC er fortsatt ikke noe alternativ . Så sant jeg blir hjerne skada og hjene vaska da ? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 xD Min mening om aoc er at det bare er en opsummering på alle andre lignende rollespill atm. Herming på høyt nivå som endte i fail. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 xDMin mening om aoc er at det bare er en opsummering på alle andre lignende rollespill atm. Herming på høyt nivå som endte i fail. Alle MMOs er "herming" etter Everquest. Alle første person shootere er herming etter Doom. Det er slik verden er gutten min. Hva som skiller AoC fra andre spill er voksent innhold, et glimrende kampsystem og grafikk som knuser alt annet de neste 10 årene.Må ikke glemme LYDEN i AoC , som er crispy og utrolig god kvalitet- blir ofte glemt i sammenligninger. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) For å ikke glemme musikken, kan stå afk i conans valley å høre på den fantastiske damevokalen. Endret 16. mars 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) xDMin mening om aoc er at det bare er en opsummering på alle andre lignende rollespill atm. Herming på høyt nivå som endte i fail. Hva er det som gjør at AoC hermer etter "alle" andre rollespill? Hvor lenge spilte du? Og hvor lenge er det siden du rørte AoC? Sikker på at du kom deg vekk fra stranden? Spillet handler ikke kun om å drepe krokodiller vet du. Endret 16. mars 2009 av Azraille Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Egentlig så hærma Everquest etter utlima online, og noe eldre som kaltes "mud" trur jeg... Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Egentlig så hærma Everquest etter utlima online, og noe eldre som kaltes "mud" trur jeg... Er tildels enig, men Everquest satte 4 hjul på vogna og fikk hele møka til å rulle Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 For å ikke glemme musikken, kan stå afk i conans valley å høre på den fantastiske damevokalen. åja indeed<33 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva som skiller AoC fra andre spill er voksent innhold, et glimrende kampsystem og grafikk som knuser alt annet de neste 10 årene.Må ikke glemme LYDEN i AoC , som er crispy og utrolig god kvalitet- blir ofte glemt i sammenligninger. Enig. Det er hovedgrunnen for at jeg starta med AoC. Utrolig mange flere voksne som oppfører seg som voksne der. + det bor jo en liten barbarian inni meg så AoC konseptet er perfekt for meg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Joda har vell ikke så mye os si Har nesten ikke spilt aoc, men fortsatt 12 millioner som spiller wow mens bare et par hundre tusen el no sånt spiller conan? Og mange som spilte aoc konverta tilbake til wow Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Så lenge de er nok folk på serveren du spiller på så er det vell likegyldig hvor mange koreanere som spiller? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Joda har vell ikke så mye os si Har nesten ikke spilt aoc, men fortsatt 12 millioner som spiller wow mens bare et par hundre tusen el no sånt spiller conan? Og mange som spilte aoc konverta tilbake til wow Det er alltid flere folk som leser Donald Duck enn en bra roman Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Omg husker jeg leste Conan før. Det var kos det Har gamle bladene også Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg installerer AoC as we speak.. er så lei WoW nå at jeg spyr snart. Lenke til kommentar
Suder Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg installerer AoC as we speak.. er så lei WoW nå at jeg spyr snart. He he. Lykke til å laste ned oppdateringene.) Det tar en stund. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Var vel bare 2.5-3gb eller noe med patching.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Suder> med den beste linjen fra nextgentel gikk det på 1 time. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 40mbit? Tror det gikk under 1 time med mi 18mbit fiber linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå