tørrfisk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg begynner å bli grundig lei av å se det feite, rødskjeggete trynet hans, hver gang jeg er innom db.no Han jobber visstnok i tv2? Hva enn han er kjent for, håper jeg man slipper et gjensyn med gliset hans dag inn og dag ut fortsatt. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dette er Truls Svendsen - wikipedia En genial mann spør du meg.. :!: Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Han er komiker/moromann Hadde en fast post på senkveld hvor han invervjuet kjendiser (altså store filmkjendiser) og hadde hver gang en eller annen snodig oppgave han skulle gjennomføre, litt "pinlig/morsomt" Feks mener jeg at han i et intervju skulle snike inn så mange a-ha-sangtitler som mulig. I et annet intervju intervjuet han bla Matthew McConaughey om nyeste filmen uten å ha peiling på hva filmen handlet om, men han skulle late som han hadde full peiling. Han har også et eller annet program hvor han kjører e6 og møter "interessante" folk. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Han gjør tydeligvis mye forskjellig, men noen av intervjuene hans for Senkveld var helt geniale. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Okei. Jeg ser ikke på tv2 og gikk utifra han var noe ala Jenny Skavlan. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ekstremt festlig når han må ta en shot hver gang han fikk en kjendis til å skåle med han på Bon-premieren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå