RBW Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 14 hurtigtaster og blått lys – her er OCZ Illuminati. Les mer Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Artig valg av navn OCZ! Folk flest tenker at navnet det har er pga. de lysende tastene, men Illuminati er navnet på noe helt annet også. Søk på Illuminati med Google så ser dere det Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Standard layout! Dette virker som ett av de mest interessante tastaturene på lang tid. Pen design, standard layout, lekkert volum-hjul, moderat mengde ekstra taster. Nå er det bare å håpe på at tester ikke avslører noen store skjulte svakheter. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Artig valg av navn OCZ! Folk flest tenker at navnet det har er pga. de lysende tastene, men Illuminati er navnet på noe helt annet også. Søk på Illuminati med Google så ser dere det Det du tenker på er selvfølgelig ordenen illuminati. Det står for "de opplyste". For øvrig ser jeg ikke poenget med opplyste tastatur. Hvem ser på tastaturet når de skriver? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 For øvrig ser jeg ikke poenget med opplyste tastatur. Hvem ser på tastaturet når de skriver?Kanskje ikke når man skriver, men leter man etter en tast i mørket hjelper det veldig, særlig i hektiske situasjoner i spill. Lenke til kommentar
Thooomas92 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Lys er bra i mørke rom, believe me. Når jeg hører ordet Illuminati, så tenker jeg på boken Engler og Demoner, av Dan Brown Så ut som et lovende tastatur. Spørs bare om det bråker eller ikke. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 https://prisguiden.no/product.php?product_id=100434 Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er enten denne eller Roccat Valo det står på hos meg.. Standard layout er jaggu ikke hverdagskost! Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) https://prisguiden.no/product.php?product_id=100434 Jau, det minner noe om dette til logitech i navnet. Dog, det ser noe mer "gamer" aktig ut, noe jeg ser på som et minus, men nå har jeg jo dette logitech tastaturet med standard norsk layout, og det må tvinges ut av mine kalde døde hender, for det var keepers deluxe... Endret 23. februar 2009 av Ourasi Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) synest dette fra razer ser pent ut, men var de pengene og betale det med da Endret 23. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nårtid skal tastatur-produsentene tenke på oss som vil ha delt/egronomisk tastatur? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) razer sitt har standard norsk, eneste utover det er vell for styring av musikk over numpad. har razer mus og musmatte som jeg er 110% fornøyd med, frister det tastaturet også, prøvde logitech sine G15/G16 men endte konstant med og trykke på de macroknappene sidenav tab istedenfor tab som var såå suksess i spill Nårtid skal tastatur-produsentene tenke på oss som vil ha delt/egronomisk tastatur? du får trøste deg med en sånn minilampe for tastaturet er jo nesten lysende tastatur! Endret 23. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det du tenker på er selvfølgelig ordenen illuminati. Det står for "de opplyste". Jeg vet veldig godt hva Illuminati er. Har visst om dem i 11 år. Ingen myte i det hele tatt om man tar seg tid til å studere det, og ikke bare avfeie det som teori. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Meget spennende, mulig jeg får bytte ut tastaturet mitt igjen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er jo en total ripp-off av Logitech Illuminated? Ikke bare er hele konseptet likt, men også navnet ligner litt vell mye? Dog gjør ikke det noe, da Logitech Illuminated er et av de beste tastaturene jeg har hatt, minner mye om tastaturet på min ThinkPad som etter min mening er noe av det beste én kan få! Lave / flate taster, uten noe ekstra dilldall og "bling-bling" og fint moderat hvit baklys er helt topp! Langt bedre og mer behagelig å skrive på enn mitt tidligere Logitech G15, det er nå hvert fall helt sikkert! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 mulig erstatning til saitec eclipse? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Alt kan erstatte Eclipse.. En større haug med dårlig plastikk skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 syntes eclipse tastaturet har holdt bra jeg da... hatt det i 3 år nå og har holdt seg rolig og god i tastene frem til nå... men finnes sikkert bedre det tviler jeg ikke på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 lekkert volum-hjul, Det kan dog se ut som hjulet har en litt lei plassering, virker som det kan være lett å komme borti det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå