^fmj Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Daft Punk var med på det franske bidraget. Eurovision var bedre før, mye bedre: Irland 1994, syns den er fin jeg. Norge 1996, Quinn "stjal" forøvrig seieren fra vår egen Elisabeth Andreassen. Må si at det er en virkelig god sang. Mange som er så rask til å si at eurovision er bare drit. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 MGP var mye bedre før... Her er ett eksempel på det: Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Norge 1996, Quinn "stjal" forøvrig seieren fra vår egen Elisabeth Andreassen. Må si at det er en virkelig god sang. Veldig uenig. Får utslett av denne sangen. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 MGP var mye bedre før...Her er ett eksempel på det: "Moskau" var vel aldri med i Eurovision Song Contest? Denne derimot: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Norge 1996, Quinn "stjal" forøvrig seieren fra vår egen Elisabeth Andreassen. Må si at det er en virkelig god sang. Veldig uenig. Får utslett av denne sangen. Da får du vel også utslett av lignende sanger da? Syns den skiller seg positivt ut i eurovision sammenheng. Endret 1. mars 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Da får du vel også utslett av lignende sanger da? Syns den skiller seg positivt ut i eurovision sammenheng. Er det pompøst nok så kjem utslettet krypande raskare enn du rekk å seie "smør" :-) Har ellers inga meining om songen i Eurovision-samanhang, då eg ikkje er spesielt stor fan av Eurovision - eg berre veit at eg mislikar denne songen, og i og for seg Bettan òg, reint generelt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Den videoen med Ukraina 2007 ga meg latterkrampe. :!: Ellers er jo denne evig gull. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tør gå så langt som å mene at Fairytale er den beste MGP-låta jeg noensinne har hørt. Internasjonalt altså. Men det skal ikke så mye til heller, for å skrive det slik. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har faktisk ikke hørt sangen før nå, kan ikke si at jeg likte den heller. MGP for prez ... Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Den videoen med Ukraina 2007 ga meg latterkrampe. :!: Ellers er jo denne evig gull. Se filmen hos Youtube AHAHA HVORFOR HAR INGEN NEVNT DEN FØR? Vant ikke dette søppelet også!? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Rybak ser jo ut som en omreisende felegnikker fra Knut Hamsuns tid. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Så vant han da. Overlegent. Ser ut som alle surpompene ikke er helt i takt med resten av Europa Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vi kommer til å se fjeset til den Ivo Caprino dukken i alt for mange nyhetssendinger fremover. Jeg var lei han allerede før han vant i Norge. Fairytale kommer vi nok til å bli like lei. Det er jo 90% sjanse for at den spilles, hvis man går gjennom alle radio kanalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå