Machomannen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=41EFiarMWuw Her er en video av Alexander Rybak's kjempesuksess - Fairytale. Hva synes dere om denne sangen? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Grusom, selv i Grand Prix-sammenheng. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Både låta og vokalen er heller dårleg. Han vann på utstrålinga. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvilken utstråling? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvilken utstråling? Ser du den ikkje? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Fantastisk låt, Norges beste siden , og Eurovision Song Contests beste siden Wild Dances, vinner 2004, Ukraina. Se filmen hos Youtube Endret 23. februar 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Nå får dere gi dere, folkens. Sangen er helt grei den. Har aldri vært helt fullstendig overbevist over Rybak, selv ikke etter hans MGP-opptreden, men sangen er ikke direkte dårlig. Han har bedre sanger, men denne var kul nok. Spesielt for å være en MGP-vinner. Og mye bedre enn Publiners og Surferosa og gudbedre. Endret 23. februar 2009 av Kakofoni Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Poenget er at melodi grand prix har kun de siste 20 åra inneholdt artister helt uten smak og musikalsk fremføring. Konkurransen burde i så måte bli nedlagt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg får en litt sånn Øst-Europa-følelse av hele greia. Melodien, vokalen, instrumentene, danserne...alt. Men sett ut fra et Grand Prix-perspektiv tror jeg denne låta kan gjøre det bra. Den er jo frisk og energisk, og har en melodi og et refreng som fenger greit. Den er ikke veldig original, men nå er ikke nyskapning noe stort kriterium for å nå langt i den konkurransen heller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I dag tok jeg meg selv i å nynne på låta. Og jeg har hørt den en - max to ganger. Og da oppsøkte jeg ikke den heller, den var bare på TV. Skummelt er det. Fordi da jeg hørte den syntes jeg den var under middels bra. Men skulle vi ha vunnet i Europa måtte vi nok ha sendt ned ei jente fra Sogndal. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har verken ikke hørt eller sett den og det skal mye til før jeg klikker på den linken. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Men skulle vi ha vunnet i Europa måtte vi nok ha sendt ned ei jente fra Sogndal. Nå må vi ikke glemme at Grand Prix er mest populært blant kvinner og homofile menn :b Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, faen det er jo sant. Men da burde det jo gå veldig bra i år da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jepp! Sikker seier, dette Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Og mye bedre enn Publiners og Surferosa og gudbedre. Har bare sett en delfinale, og den Publiners-låta var gudbedre meg noe av det mest grufulle jeg har hørt. De som stemte den videre til finalen burde skamme seg. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fiolin-spillingen var ikke så ille. Resten kan diskuteres med et ganske negativt utgangspunkt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg får en litt sånn Øst-Europa-følelse av hele greia. Melodien, vokalen, instrumentene, danserne...alt. Men sett ut fra et Grand Prix-perspektiv tror jeg denne låta kan gjøre det bra. Den er jo frisk og energisk, og har en melodi og et refreng som fenger greit. Den er ikke veldig original, men nå er ikke nyskapning noe stort kriterium for å nå langt i den konkurransen heller. Kanskje fordi sangen er _veldig_ inspirert av en russisk folkesang? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har bare hørt sangen en gang og det var vel sånn fantastisk laget for MGP...noe mer a-typisk MGP-sang skal en lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå