paranoidcrazy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Blir sjokkert når jeg leser nåtidens Donald Duck blader. Alle er så sinna. Kan ikke huske at det var så ekstremt da jeg leste Donald som liten. Selv Petter Smart er sinna. Leste et blad på senga i går hvor han hadde et ondt blikk, og da greide jeg ikke mer. De gode minnene fra Donald har jeg, og vil ikke ødelegge de ved å lese nåtidens Donald Duck blader. Det kan ikke være godt for et barnesinn å lese de. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Alle har alltid vært så sinna, det er bare at man synes det er morsomt når man er unge. Har Donaldblader fra 20 år siden og til nå, og alle er alltid forbanna. Hvis noe skubber borti deg så brenner de jo ned huset ditt. Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Alle har alltid vært så sinna, det er bare at man synes det er morsomt når man er unge. Har Donaldblader fra 20 år siden og til nå, og alle er alltid forbanna. Hvis noe skubber borti deg så brenner de jo ned huset ditt. Så du synes ikke det er noe forskjell? Jeg reagerer på ordbruken også. Leste et blad hvor Ole, Dole og Doffen hadde gjort noe bagatellmessig, og hvor Donald sa noe som "De ungene skulle ha hatt en omgang". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Joda, det er slik i gamle blader og. Har en stabel med gamle pocketbøker (under 200-serien), og de er slik de og. Spesielt Donald og nabo'n. Skikkelig krig. *edit* Ole, Dole og Doffen har vel blitt trua med omganger i alle deres år.. Endret 23. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Donald banker nå opp Ole, Dole og Doffen i noen gamle blader. Hvis du synes at det at han sier at de burde ha en omgang er ille, burde du ikke lese de gamle bladene. Endret 23. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) *edit* Endret 23. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Joda, det er slik i gamle blader og. Har en stabel med gamle pocketbøker (under 200-serien), og de er slik de og. Spesielt Donald og nabo'n. Skikkelig krig. *edit* Ole, Dole og Doffen har vel blitt trua med omganger i alle deres år.. De første Donald bladene var ikke sånn (50-tallet). Leste mange av de etter min far. Da var det en skolelæreinne som sto for oversettelsen. Jeg mener Donald i dag er et produkt av vår tid, med alle våre dårlige sider. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Får ikke sett bildet? EDIT: Du tok edit. Leste du den Slimda viste? Han dreper Langbein! Donald var ond før. Endret 23. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Får ikke sett bildet? EDIT: Du tok edit. Leste du den Slimda viste? Han dreper Langbein! Donald var ond før. Ja så den nå. Det må være et stripe som er "banned" tenker jeg Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei, den har stått i Donald ganske nylig. Det er bare at i Norge regner de ikke han Donald som den Donalden som er nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Her kan du lese litt mer om gamle striper som har blitt sensurert: Cbarks.dk *edit* Don't fuck with the Donald! Endret 23. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Godt jeg sitter på noen blader fra 1980 og bakover tror jeg Har også de nye da... Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Her kan du lese litt mer om gamle striper som har blitt sensurert:Cbarks.dk *edit* Don't fuck with the Donald! Interessant, takk! Lenke til kommentar
paranoidcrazy Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Nei, den har stått i Donald ganske nylig. Det er bare at i Norge regner de ikke han Donald som den Donalden som er nå. Javel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fant litt mer stoff ang. historiene i Donald Duck. Donald Duck vs. Axis of Evil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå