powersound Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Får håpe de sender i morgen. Da jeg bestilte var det 13 igjen av hovedkortet. Nå står det at det er tomt.. Håper så sykt at jeg ikke må vente ekstra. Samme her. Jeg bestilte en Sony Nec Optiarc DVD+-R. Da jeg bestilte var 3 på "lager" Da ordren var effektuert, var det 0. Så det blir spennendes når pakken kommer. Status: 13.07.09 10.23 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO 10.07.09 17.14 INNLEVERT POSTTERMINAL 7007 TRONDHEIM Den er vel like rundt hjørnet nå. Same shit her;) 13.07.09 10.25 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO 10.07.09 17.01 INNLEVERT POSTTERMINAL 7007 TRONDHEIM Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Får håpe de sender i morgen. Da jeg bestilte var det 13 igjen av hovedkortet. Nå står det at det er tomt.. Håper så sykt at jeg ikke må vente ekstra. Samme her. Jeg bestilte en Sony Nec Optiarc DVD+-R. Da jeg bestilte var 3 på "lager" Da ordren var effektuert, var det 0. Så det blir spennendes når pakken kommer. Status: 13.07.09 10.23 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO 10.07.09 17.14 INNLEVERT POSTTERMINAL 7007 TRONDHEIM Den er vel like rundt hjørnet nå. Same shit her;) 13.07.09 10.25 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO 10.07.09 17.01 INNLEVERT POSTTERMINAL 7007 TRONDHEIM Skal vi se hvem som får pakken først? Oo haha Gleder meg som en liten unge.. Jævlig synd at jeg må jobbe kveld imorgen. Kommer til å skru og loke til langt på natt. Min første byggepc.. hehe Lenke til kommentar
powersound Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Får håpe de sender i morgen. Da jeg bestilte var det 13 igjen av hovedkortet. Nå står det at det er tomt.. Håper så sykt at jeg ikke må vente ekstra. Samme her. Jeg bestilte en Sony Nec Optiarc DVD+-R. Da jeg bestilte var 3 på "lager" Da ordren var effektuert, var det 0. Så det blir spennendes når pakken kommer. Status: 13.07.09 10.23 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO 10.07.09 17.14 INNLEVERT POSTTERMINAL 7007 TRONDHEIM Den er vel like rundt hjørnet nå. Same shit her;) 13.07.09 10.25 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO 10.07.09 17.01 INNLEVERT POSTTERMINAL 7007 TRONDHEIM Skal vi se hvem som får pakken først? Oo haha Gleder meg som en liten unge.. Jævlig synd at jeg må jobbe kveld imorgen. Kommer til å skru og loke til langt på natt. Min første byggepc.. hehe Jeg henter det etter jobben:D så får jeg levert dem 2 maskinene til han som skal ha dem. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Gjelder sporingsnr for flere koli? For pakken de har sendt nå er 77,2 dm3 (55x52x27 cm) selveste kabinettet er 45.8 cm x 46.5cm x 20.5 cm. Det er vel ikke plass til alle komponentene der ^^ Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Gjelder sporingsnr for flere koli? For pakken de har sendt nå er 77,2 dm3 (55x52x27 cm) selveste kabinettet er 45.8 cm x 46.5cm x 20.5 cm. Det er vel ikke plass til alle komponentene der ^^ Hehe.. Jeg fikk mitt kabinett på lørdag. Og antageligvis får jeg delene idag. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Omfg, 2 koli. en på 8.5kg og en på 12 kg og 100 dm3. Håper det kommer etter den første koli'en. Da mutter er på ferie har jeg ingen som kan kjøre pakkene hjem ;o *postraisecount* neida Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Omfg, 2 koli. en på 8.5kg og en på 12 kg og 100 dm3. Håper det kommer etter den første koli'en. Da mutter er på ferie har jeg ingen som kan kjøre pakkene hjem ;o *postraisecount* neida Da er pakken i hus! Kom samme dag som gtx 285'n fra komplett. Gruer meg til å skru på den ikveld.. haha Men da er det jobbings. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fikk begge kabinettene og PSU:ene... MEN ingen Minne... helvetes møkka sjappe! Fikk sporingsnr på den idag. Men den er ikke levert inn enda... slitsomt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) dato 15. juli 2009 11.16emne Din ordre er nå effektuert Hei Jørn, Din ordre/bestilling er nå effektuert. Produktet/produktene blir hentet fra vårt fjernlager og beregnet leveringstid er ca. 4 dager. Hvis din ordre inneholder flere produkter kan du oppleve at varene blir levert i flere kolli/forsendelser. Du vil motta en e-post med dine sporingsnummere så snart varen(e) er pakket og klar til utsendelse. Du vil også finne sporingsinformasjon fortløpende på www.amentio.no. (logg inn, velg "Min konto" og "Ordre"). For ytterligere informasjon se www.amentio.no - Kundesenter (øverst til høyre). Mvh Amentio AS - Norges billigste nettbutikk! Web: http://www.amentio.no/ Tlf: 815 70 455 Fax: 72 81 04 49 Betyr det at de har den om 4 dager eller at jeg har den om 4 dager? Edit: Noen andre som har fått denne mailen før? HVor lang tid tok det eventuelt før dere fikk pakken deres? Endret 15. juli 2009 av JFM Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Det betyr at de får varene innen 4 dager tenker jeg. Men det betyr ikke at de sender den. Jeg fikk helt lik mail på en torsdag, de sa 4 dager. Og den ble sendt på mandag 1 uke etter mailen 5.07.09 11.36 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 3007 DRAMMEN Herlig! Da får jeg den nok i morgen.. Endret 15. juli 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
powersound Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ser ut til at mine minnebrikker kommer idag. Så litt morsomt ut at pakken veier 1kg med 4 minnebrikker i:P Men vi får da se. Men for og prøve og være litt serriøs her nå så ser det ut til at Amentio sliter med vare levering fra lev. sine. Og da sier dem for og roe oss kjøpere at dem har varene så vi smører oss med litt tålmodighet. Litt feil måte og drive butikk på synes da jeg men sånn er det. Snakket med mange nå som er fornøyde med Amentio og dem har ikke hatt disse problemene. Kanske er en fase nå i sommerferien som er verst. Ikke vet jeg men det er litt av mine tanker bak det hele:D Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg tenker jeg får pakkene mine i dag. Amentio har mistet en kunde. Neste gang skal jeg kjøpe fra noen andre. 3 uker for en bestilling er alt for drøyt. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg tenker jeg får pakkene mine i dag. Amentio har mistet en kunde. Neste gang skal jeg kjøpe fra noen andre. 3 uker for en bestilling er alt for drøyt. Er enig med deg, dem "mistet" meg også som kunde, dersom dem ikke har et FETT tilbud jeg kan vente. Skal ikke skryte av andre egentli men jeg kommer holde meg til komplett og netshop fram over. Dem kompanserer hverandre relativt greit mtp pris. Leveringsdyktigheten er det heller ikke noe og klage på. Men alle har vi forskjellige formeninger og erfaringer om dette. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Da drar jeg og henter pakkene Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Har bestillt hos amentio flere ganger selv, selv om ting er på lager på webisdene er de faktisk ikke det. Veit at de ikke har lager selv, men når det står de har 100+ stk av en vare og har 0 dagen etterpå når jeg ringer er for drøyt.I tillegg må man betale på forskydd, da blir det vanskeligere for folk og avbestille! Akkurat som de spekulerer i dette. Og i tillegg bruker 2-3 uker på å levere alt i forskjellige pakker, slik at jeg må dra mange turer for å få hentet. Sånt blir bare tull, men dere får det man betaler for, har man tid til å vente er det jo ikke noe problem. selv bestiller jeg fra komplett, om jeg legger inn ordre tidlig på dagen har jeg varen senest 2 dager seinere. Det er bra service, men koster bittelitt mere, men ikke så mye som man tror. Endret 16. juli 2009 av crewlar98moffe Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg fikk alle varene untatt rambrikkene, jeg fikk bare 4GB men jeg bestilte 8. Hadde vært greit om de kunne informere meg om det. Da blir vel det sendt i ettertid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Amentio er en helsikes useriøs webshop, etter mine erfaringer. Jeg bestiller en rekke komponenter og alt er på lager. To dager senere mangler to av komponentene og jeg må vente til disse kommer inn på lager før ordren sendes, den ene varen med ukjent leveringstid. Hvor vanskelig kan det være å holde av varen, etter ordren er satt og varene er betalt? Jeg prøver nå å avbestille alt, få pengene igjen og bestille på Komplett.no. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skulle vel gjort det samme. Bestilte nytt X58 HK og i7 CPU fra Amentio på mandag, som jeg hentet på postkontoret idag. Åpnet pakken når jeg kom hjem, og oppi lå bare hovedkortet. Var litt skuffet mtp at alle de andre komponentene jeg trenger er i hus (minnebrikkene fra MemoryC ankom postkontoret mitt forrige torsdag, og jeg har ventet med å hente de før pakken fra Amentio kom). Hadde håpt å bygge ny PC denne helgen, men det tror jeg at jeg kan glemme. Bra at jeg fortsatt har to uker igjen av sommerferien min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå