Gå til innhold

Amentio og leveringstider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idag fikk jeg sporings nr!

me too :thumbup:

Heldige dere er da;) Jeg venter i spenning om de sender i morgen.. Får jeg den på mandag blir jeg imponert.

Men hva betyr purring? Se forrige side på hva de skrev.

Kan vel indirekte "bety" at lagerfolkene er overarbeidet, evt. stor ordrepågang. Grossister/importør X mottar jo ordrer fra mange fler webmerc-butiker enn bare Amentio så skal kanskje noe til å få unna. Men hvis de i minste sier varen er plukket, er man i allefall trygg for at varen er lagt til side, og at man får den nærmste framtid (versus ETA dato langt ut på høsten), men tar ekstra tid å ekspedere/sende

Be strong, prøv å holde ut over helgen (vet dog det er jæ***g å gå å vente :D

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar
Åh herregud. Amentio har sendt meg kabinettet bare. Resten av innholder ble innlevert postterminalen igår (fredag kl.17.14) For et tyrertrisk!!! Føler meg ganske lurt her jeg. Vet ikke om jeg skal le eller grine av det..

Samme her, men grine er ikke noen vits:P tror allt blev sendt til meg hvertfall. Men asså tok faen nesten 2 UKER fra dem sa dem hadde alle deler og skulle sende til dem faktiskt gjorde det! Er som sagt sistegang jeg bestiller der! Blit Netshop, Komplett å Pixmania på meg framover!

Lenke til kommentar
Åh herregud. Amentio har sendt meg kabinettet bare.

Er ganske vanlig at kabinett blir sendt som eget kolli

Hehe ja, det er jeg klar over. Jeg ordla meg litt feil der. Har vært våken siden 06. Selv om det ble et par øl for mange igår kveld. :D

Det blir nok netshop på meg fremover. Fant ut at hentebua dems er ca 10min kjøring ifra meg. Men jeg har ingen bil, og det ligger j***** kronglete til med offentlig transport.

Lenke til kommentar

Hehe ja, det er jeg klar over. Jeg ordla meg litt feil der. Har vært våken siden 06. Selv om det ble et par øl for mange igår kveld. :D

Det blir nok netshop på meg fremover. Fant ut at hentebua dems er ca 10min kjøring ifra meg. Men jeg har ingen bil, og det ligger j***** kronglete til med offentlig transport.

Vilken av hentebuene men er du, Oslo? Bor selv ca 10 min unna... så handler mest der... og komplett... men Amentio var 500.- billigere så handlet der dennegangen... men det skulle jeg ikke gjort:P hehe.

Lenke til kommentar

Vilken av hentebuene men er du, Oslo? Bor selv ca 10 min unna... så handler mest der... og komplett... men Amentio var 500.- billigere så handlet der dennegangen... men det skulle jeg ikke gjort:P hehe.

Oslo. Ja, det samme her. Amentio var litt billigere. hehe Men må si de er kjapp på kundeservicen da. Det skal de ha for. :thumbup:

Lenke til kommentar

Oslo. Ja, det samme her. Amentio var litt billigere. hehe Men må si de er kjapp på kundeservicen da. Det skal de ha for. :thumbup:

Ehem. Dag 17. Kjedelig at det står ''Behandlet'' all the time :(

Lenke til kommentar

De er ikke kjappe til å sende, men de er nesten alltid kjappe med å svare på telefon og mail om du ringer kundeservice.

AtW

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg sporings nr! Jippi, BRA JOBBET!

Har pakken din forflyttet seg siden sist? Lurer på om vi ikke bare fikk disse sporingsnummrene før helga for å roe oss ned :D

-For tror det er slik at disse butikkene er knyttet opp mot Posten sitt system, og kan legge inn /registrere pakkenr. uten at pakken nødvendigvis fysisk har forlatt lagret (correct me if i'm wrong)

Derfor tipper jeg pakken blir sendt (på ordentlig) i morgen(mandag)

Men skal ikke klage, er i allefall på vei

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg sporings nr! Jippi, BRA JOBBET!

Har pakken din forflyttet seg siden sist? Lurer på om vi ikke bare fikk disse sporingsnummrene før helga for å roe oss ned :D

-For tror det er slik at disse butikkene er knyttet opp mot Posten sitt system, og kan legge inn /registrere pakkenr. uten at pakken nødvendigvis fysisk har forlatt lagret (correct me if i'm wrong)

Derfor tipper jeg pakken blir sendt (på ordentlig) i morgen(mandag)

Men skal ikke klage, er i allefall på vei

Ikke flyttet seg en cm heller:P

Lenke til kommentar

De er ikke kjappe til å sende, men de er nesten alltid kjappe med å svare på telefon og mail om du ringer kundeservice.

AtW

Det var akkurat det jeg mente. :) Jeg fikk mitt kabinett sendt på torsdag og resten av komponentene på fredag. Joda, de hadde alt på "lager" :wallbash:

Endret av phunkie
Lenke til kommentar
Får håpe de sender i morgen. Da jeg bestilte var det 13 igjen av hovedkortet. Nå står det at det er tomt.. Håper så sykt at jeg ikke må vente ekstra.

Samme her. Jeg bestilte en Sony Nec Optiarc DVD+-R. Da jeg bestilte var 3 på "lager" Da ordren var effektuert, var det 0. Så det blir spennendes når pakken kommer. Status:

13.07.09 10.23 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO

10.07.09 17.14 INNLEVERT POSTTERMINAL 7007 TRONDHEIM

Den er vel like rundt hjørnet nå. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg tør nesten ikke å se på Amentio siden. Kanskje jeg skal vente til jeg kommer hjem fra jobb i kveld.. klarer ikke mer skuffelser :(

Meh. Tenkte meg at ingenting hadde skjedd.

Uff.. Jeg føler med deg. Når man punger ut så mye for div deler, så vil man gjerne ha fingra i det så fort som mulig. Det er synd for amentio. Å være Norges billigste nettbutikk betyr ikke en dritt når slike "problemer" oppstår.

Endret av phunkie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...