k-orm Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) det har ikke kommet enda... en UKE etter bestillings dato.Har du sjekket e-posten din ? Bestilte også en ting for ca en uke siden, og varen ankom post i butikk i løpet av to dager. Fikk 'hentelapp' på mail. (Endret: Omformulerte) Endret 5. juli 2009 av k-orm Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg bestilte den 25. Nå er det den 6. Og den siste varen de får inn kommer på lager den 9. Selv tror jeg at de utsetter den en 4. gang. De bekreftet ATI 4890 TOXIC kortet at den skulle komme på lager på nyttårsaften. Nå står det 17.7. Jævla dårlig service med andre ord. Skal aldri handle der igjen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sendt: 3. juli 2009 12:31:34 Din ordre/bestilling er nå effektuert. Produktet/produktene blir hentet fra vårt fjernlager og beregnet leveringstid er ca. 4 dager. Hvis din ordre inneholder flere produkter kan du oppleve at varene blir levert i flere kolli/forsendelser. Du vil motta en e-post med dine sporingsnummere så snart varen(e) er pakket og klar til utsendelse. Du vil også finne sporingsinformasjon fortløpende på www.amentio.no. (logg inn, velg "Min konto" og "Ordre"). For ytterligere informasjon se www.amentio.no - Kundesenter (øverst til høyre). Leveringstiden til deres lager eller til meg? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fjernlager = grosistens/impotørens lager, så tar ca 4 dager til du har pakken. Amentios lager er minimalt. Husk: Verken Amentio eller grosister har noen innvirkning på hvor lang tid Posten bruker. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Okei, takk Da får jeg det hvertfall før helgen. Sorry dobbelpost. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bestilte en pc (i deler) på mandag kl.12-ish. Om jeg ikke får den før helgen, blir jeg meget meget skuffet. Krysser fingran.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Velkommen ombord, har ventet siden 26. De skulle sende i går eller i dag sa de på en epost. Ser ikke ut som det har skjedd.. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Velkommen ombord, har ventet siden 26. De skulle sende i går eller i dag sa de på en epost. Ser ikke ut som det har skjedd.. Hva har du kjøpt da? Om jeg får lov å spørre. Jeg kjøpte på fredag en 24" skjerm fra komplett.no. Den kom dagen etter. Riktignok ble den sendt fra Oslo til Oslo, men alikevel. Du kan jo evt bruke angreretten da og kjøpe et annet sted? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg kjøpte pc-deler. Jeg sa at jeg skulle avbestille, men så fikk jeg svar at ordren er effektuert.. Men jeg får håpe på at de sender i morgen, selv om de sa de skulle sende i går.... Skal aldri handle der igjen! Endret 8. juli 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg kjøpte pc-deler. Jeg sa at jeg skulle avbestille, men så fikk jeg svar at ordren er effektuert.. Men jeg får håpe på at de sende i morgen, selvom de sa de skulle sende i går.... Skal aldri handle der igjen! Hehe.. Håper ikke at jeg må vente i 2uker før pc'n kommer. Du får holde oss oppdatert Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Nok en gang skuffer Amentio. Nå står det at hovedkortet er utsolgt og at det er ubestemt tid på når de får inn igjen. Det var 9 stykker da jeg bestilte FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU YOU AMENTIO Jeg sendte et klage''brev'' (epost) til Amentio i går og sa at de bruker veldig lang tid. Men på mandag sa de jo at de skulle sende varene! Så da skrev jeg også i eposten at jeg gjerne ville ha sporingsnummeret. Jippi tenkte jeg. Men hva fikk jeg i svar nå? Hei, Alle varene har ankommet vårt internlager, så det ligger klar til pakking og vil bli sendt iløpet av dagen. SAMME SVAR FIKK JEG PÅ MANDAG! OMFG!!! Endret 9. juli 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
powersound Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 det har ikke kommet enda... en UKE etter bestillings dato.Har du sjekket e-posten din ? Bestilte også en ting for ca en uke siden, og varen ankom post i butikk i løpet av to dager. Fikk 'hentelapp' på mail. (Endret: Omformulerte) Denne mailen fikk jeg den 30/6-09: Hei, Det ser ut til at alle produktene de har bestilt på din ordre har ankommet vårt internlager. De ligger til pakking før de blir sendt. Med vennlig hilsen Jeg la inn orderen den 26/6-09. Pakken har ikke kommet enda!!! Dette er helt på trynet, ikke akseptabelt i det heletatt egentli!! Man kan ikke drive sånn som dette om man skal bli tatt seriøst. Sistegangen jeg bestiller derifra hvis jeg ikke sparer masse penger på det! Utrulig dårlig! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 det har ikke kommet enda... en UKE etter bestillings dato.Har du sjekket e-posten din ? Bestilte også en ting for ca en uke siden, og varen ankom post i butikk i løpet av to dager. Fikk 'hentelapp' på mail. (Endret: Omformulerte) Denne mailen fikk jeg den 30/6-09: Hei, Det ser ut til at alle produktene de har bestilt på din ordre har ankommet vårt internlager. De ligger til pakking før de blir sendt. Med vennlig hilsen Jeg la inn orderen den 26/6-09. Pakken har ikke kommet enda!!! Dette er helt på trynet, ikke akseptabelt i det heletatt egentli!! Man kan ikke drive sånn som dette om man skal bli tatt seriøst. Sistegangen jeg bestiller derifra hvis jeg ikke sparer masse penger på det! Utrulig dårlig! Jeg bestilte også den 26. De skulle sende i dag. Hvis ikke de gjør det avbestiller jeg i morgen. Dette er meget sløs av tid Lenke til kommentar
powersound Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 det har ikke kommet enda... en UKE etter bestillings dato.Har du sjekket e-posten din ? Bestilte også en ting for ca en uke siden, og varen ankom post i butikk i løpet av to dager. Fikk 'hentelapp' på mail. (Endret: Omformulerte) Denne mailen fikk jeg den 30/6-09: Hei, Det ser ut til at alle produktene de har bestilt på din ordre har ankommet vårt internlager. De ligger til pakking før de blir sendt. Med vennlig hilsen Jeg la inn orderen den 26/6-09. Pakken har ikke kommet enda!!! Dette er helt på trynet, ikke akseptabelt i det heletatt egentli!! Man kan ikke drive sånn som dette om man skal bli tatt seriøst. Sistegangen jeg bestiller derifra hvis jeg ikke sparer masse penger på det! Utrulig dårlig! Jeg bestilte også den 26. De skulle sende i dag. Hvis ikke de gjør det avbestiller jeg i morgen. Dette er meget sløs av tid Venter på 2stk kabinett 2stk PSU og ram til disse maskinene. Skal bygge dem for en bekjennt... å han venter på på dem selvfølgelig! Har ikke fått noe sporings nr eller noe. Så avbestiller selv jeg hvis jeg ikke har varene på mandag... skal gi dem over helgen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har komplett.no handlekurven klar jeg. Noen som vet hvor lang tid det tar å få pengene tilbake på kontoen hvis man avbestiller? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har komplett.no handlekurven klar jeg. Noen som vet hvor lang tid det tar å få pengene tilbake på kontoen hvis man avbestiller? Kan ta en god stund... ca. en uke tipper jeg. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Bestilte pc-deler på mandag. Fikk varene sendt idag. (Kom ikke med dagens sending) Sendte mail og "trua" med å avbestille min ordre før det skjedde noe. Kanskje det var tilfeldig, ikke vet jeg. Men jeg er glad varene er på vei ihvertfall. Greit nok, det var ikke så ille. Men når jeg betaler over 10 laken for noe, burde dem ha sendt dritten med en gang ordren plinga i kassen. Dem hadde alle delene på lager. Fjernlager/lager, det går vel for det samme for dem. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Personlig har jeg aldri hatt problemer med Amentio. Har bestilt 6 stk mer eller mindre komplette maskiner i deler der, og en del annet smått. Levering er nesten uten unntak rask, og prisen er som oftest veldig bra. De gangene jeg har hatt behov for å endre på en ordre eller hatt spørsmål om noe har jeg alltid fått raskt svar på telefon eller e-post (alt etter hvor mye det haster å få svar). Det er godt mulig at andre ikke har vært like heldig som meg, men i bunn og grunn synes jeg Amentio er en veldig "bra" butikk når man tar pris og utvalg med i vurderingen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Da jeg fikk mail i går når han sa at de skulle sende samme dag, svarte jeg med: Det sa dere på mandag også.. Og i dag fikk jeg en ny mail Vi har purret på lageret vårt nå, slik at de får sendt ordren din umiddelbart! Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 10.07.09 10.13 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO Synd at posten ikke fikk den videre sendt idag. Får satse på at den kommer imorgen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå