Skogis74 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 *host* ehhh... *kremt* Er det lov å spørre hvordan man "installerer" dette ? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Compiz generelt? Ofte er det installert, om ikke pleier det i det minste å ligge i pakkebrønnene, hvilken distro bruker du? Endret 25. februar 2009 av tamarin Lenke til kommentar
Skogis74 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg bare klikka på linken "(Kilde Compiz)" i artikkelen. derfra så lasta jeg ned "compiz-0.8.0.tar.gz", pakket ut, men fant ingen *.exe eller *.msi som jeg kunne fyre av gårde. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg bare klikka på linken "(Kilde Compiz)" i artikkelen. derfra så lasta jeg ned "compiz-0.8.0.tar.gz", pakket ut, men fant ingen *.exe eller *.msi som jeg kunne fyre av gårde. Det er et program for GNU/Linux ... Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Det kommer kanskje ikke så klart frem at det ikke er laget installasjonsfiler for Windows, men artikellen er lagt på linuxdelen: http://www.hardware.no/tema/linux Står også: "Compiz 0.8 blir å finne i fremtidige utgaver av Linux-distribusjoner som Ubuntu, Fedora og Mandriva." Endret 27. februar 2009 av tamarin Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå