Xanitra Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Joda, jeg vet det er en patch på vei med diverse snadder. Men jeg velger nå likevel å klage litt. Outland var fyllt med content som vi som var 70 kunne begi oss ut på. Ja, også vi hardcore gamers. Rep grinds var det mange som klaget over ja, men det gjorde at folk aldri kjedet seg i hvertfall. Men Northrend... Ja jeg er ferdig med Northrend. Har allerede raida det som er å raide, tatt alle heroics flere ganger. Har nok badges til å kjøpe ting bare av ren nyskjerrighet mer enn at jeg trenger det. Gjort alle quests som kan gjøres... Å har de fleste achevements bortsett fra kanskje de explore achievementsene som jeg ikke har giddet vandre rundt å skaffe enda. Dette er kun med en character da.. Men likevel. Northrend er lettere enn Outland var, fordi Blizzard har valgt å gjøre spillet ENDA mer tilgjengelig for casual gamers.. joda, greit nok det. Men nå må det snart komme noe nytt.. For jeg kjeder snart livet av meg på wow. Er jeg alene om dette? Å være ubergamer er kjedelig om dagen... Eller er det flere som er litt i samme båt å padler ? Å hvor ble det av attunement quest chains? for eksempel: UBRS attunement FTW. Endret 23. februar 2009 av Xanitra Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 BUZ U HAZENT DONE ZE SARTH 10 3D LOEL! Er veldig enig med deg. Er rimelig ferdig med spillet selv. Vi har farma content i 4 måneder og det begynner å bli litt kjedelig. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 bra du sier ifra, har ikke lagt merke til at det er lite content 8D men ja, trenger mer og mye er avhengig av ulduar, så bare å håpe. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bare håper Ulduar holder hva det lover. Hver gang noen ber oss vente på Ulduar tenker jeg på "Resilience will fix it" Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg håper også 3.1 legger til mye mer enn bare Ulduar. Greit å ha noe å gjøre når man ikke raider. Raiding blir jo gjerne bare 1 eller 2 dager i uka med den mengden content som er nå. Håper på en ny faction og nye dailies i forbindelse med Ulduar, gjerne en faction som ikke bruker easy mode tabard system. Det er kanskje grindy men jeg liker å ha noe å gjøre. I mellomtiden får jeg sverge til å levle altene mine, har jo 10-12 av dem PvP gidder jeg ikke før de skifter fokus fra Arena til Battlegrounds. Endret 23. februar 2009 av zbegra Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Et par ting. Definisjonen av hardcore gamer henger ganske løst her. Du er ikke hardcore selvom du har clearet alt content. Folk klager alt for mye. OK, Naxx var lett. So what? Diverse blues har allerede sagt at Ulduar kommer til å bli vanskeligere, og med hardmodes på alle bosser. Å gjenta det i det uendelige ... Northrend er lettere enn Outland var, fordi Blizzard har valgt å gjøre spillet ENDA mer tilgjengelig for casual gamers.. joda, greit nok det. Riiight.. Hvor mange % av "befolkningen" var det som clearet Naxx40 igjen? 0.3%? Wild guess. De ville at folk skulle se Naxx, fordi det er en flott instance. Det var forøvrig ikke så mange som drepte Kil'Jaeden (eller M'uru og Twins for den del) før nerf heller. Samme gjelder der som i Naxx40. Å har de fleste achevements bortsett fra kanskje de explore achievementsene som jeg ikke har giddet vandre rundt å skaffe enda. De fleste achievements ja. Jeg velger å ta det med en stor klype salt. WOTLK har gjort veldig mange tidligere casuals ekstremt høy i hatten, noe jeg skratter godt av. Gleder meg til Ulduar hardmodes der folka med 9001dps på Patchwerk dør i flammer pga "lag" (aka dårlig unnskyldning for å være en elending spiller). Jeg blir kvalm. =) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Regner med du ikke har noe imot å poste armory link? Edit: Trådstarter, that is. Endret 23. februar 2009 av Inxs Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 ... har ikke blizzard sagt at de skal legge ut mer content ettervert? eks: i wyrmrest temple er det vell.. 3(?) portaler som er "stengte" som sikkert blir åpna osv :-/ Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kommer sikkert mye, mye mer etterhvert. Men mye vil jo ha mer, så.. Jeg nyter i grunn spillet enda mer for hver dag som går jeg, men jeg bryr meg ikke om å bli først i alt heller. Greit å kunne stoppe litt opp for å nyte tilværelsen litt også, og ikke måtte bry seg om å nå toppen kjappest mulig hele tiden. Er det like moro å nå toppen av Everest ved å bli flydd dit med helikopter? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Spiller selv litt for mye og "vi" har gjort det relativt greit men nå er det ikke mye og finne på. Begynner ny runde med alt's nå... Men på en måte er det greit også, endelig er jeg også en causual player. Spiller alt, raider 1-2 dager i uken og er dekket i epixx! Når Ulduar kommer så blir det mer pes men samtidig så er det her som wotlk begynner (unntatt sarth 3D). Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Syns det blizzard gjorde med heroic raids ble så jævla mongo, normal skulle vært for causal spillere og gearet mye dårligere. Heroic skulle ha vært mye vanskligere. Slik at man burde ha nesten fult gear fra normal før man hoppet over til heroic. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skjønner deg jeg. Enda subscription på wow igår. Orker ikke mer av driten nå. Vet ikke om det er fordi jeg har spilt "lenge" eller om det er pga endringene i spillet som har gått til det verre. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Outland var fyllt med content som vi som var 70 kunne begi oss ut på. Ja, også vi hardcore gamers. Rep grinds var det mange som klaget over ja, men det gjorde at folk aldri kjedet seg i hvertfall. mener å huske at etter 3-5 uker etter TBC release så hadde jeg null å gjøre annet enn å vente på at andre skulle komme seg opp til der jeg var. kjedet meg såpass mye at jeg hadde pause i 2 månder og rerollet horde når jeg kom tilbake. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er selv dritt lei. Er så lei at jeg har starta en pre-tbc account og skaffa meg en lvl 60 raiding guild elsker de gamle raidene<3. Håper blizzard drar i gang noe snart, Har egentlig stusset litt på det store templet i zul'drak, det som ligger i midten av ingangene til zul'drak, kanskje det kommer noe der? og Uldum i Tanaris hadde jo blizzard lovet at det skulle bli noe (har ingen kilde foreløbig). Kanskje en ny raid vinge i CoT. AMG WTF ARCHIMONDE SURVIVED AMGZ WTF BBQ LOLZ! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gleder meg til Ulduar hardmodes der folka med 9001dps på Patchwerk dør i flammer pga "lag" (aka dårlig unnskyldning for å være en elending spiller). ITS OVER 9000! Men ja, helt enig med deg, for å ikke gjøre denne posten 101% bullshit. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi har allerede Sarth+3 for å skille ut de aller dårligste! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når vi raida nå sist gikk The Turning Tide til en warlock som ble stående i voidzone på Kel'Thuzad og døde.. Han skyldte på lag og da var det liksom greit.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når vi raida nå sist gikk The Turning Tide til en warlock som ble stående i voidzone på Kel'Thuzad og døde.. Han skyldte på lag og da var det liksom greit.. Triste greier! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det kan jo strengt tatt skje, det har faktisk skjedd meg en gang, men uansett - det skjer faktisk oftere og oftere at folk dør i voidzones og slike ting. Og jeg tror forklaringen er enkel, man konsentrerer seg jo ikke 1% lenger, naxx er jo så døll etter 10000run. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er fortsatt fryktelig latterlig at noen ikke greier å se den sona.. Jeg mener, den er gigantisk og det tar flere sekunder før du faktisk tar skade fra den. Jeg følger ikke helt med på sånne ting selv, men jeg ser den jo når den kommer og flytter meg deretter. Krever ikke mye av bevisstheten for å klare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå