Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

One night stand-forsikring for gutta


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Per Nilson

Plutselig møter dama på en gal fyr, og ender opp død. Sikkert noen som er villig til å drepe, for å hevne seg. Hvem vet?

Like så greit å passe seg.

 

Uansett, jeg mener at kvinner som UTNYTTER menn på denne måten burde fått fengselstraff. De ødelegger ikke bare økonomien til mannen, men barnet fortjener jo å vokse opp i en god familie med både mor og far. Snakk om å være EN JÆVLA EGOIST. DE BURDE FAEN MEG SKAMME(og henge seg hadde jo vært et stort framskritt for samfunnet)

 

Men så går det jo an for mennene å passe seg også, men i saker de blir lurt. Der mannen f.eks blir fortalt at hun bruker prevensjon.

 

 

HILSEN en provosert kar fra bodø.

Lenke til kommentar

Dette er et veldig vanskelig tema, som jeg godt kan se fra begge sider.

 

Jeg skjønner at det er kjipt for gutter å bli far etter en ONS, og at jenta vil beholde barnet. Selvfølgelig er det det! Det forandrer jo hele livet. Men det er jo også utrolig kjipt for jenta, SELV OM hun velger å beholde barnet. Det var jo ikke det som var planlagt.

 

Selv vil jeg absolutt ikke bli gravid nå. Det er jo så vanvittig mye mer jeg vil oppleve før jeg slår meg til ro med et barn. Dessuten vil jeg ha utdannelse og en stabil økonomi før jeg tenker på å få barn. Men dersom jeg hadde blitt gravid, er det ikke dermed sagt at jeg hadde klart å ta abort. Jeg hadde nok fått en enorm skyldfølesle dersom jeg ikke lot dette barnet leve, fordi det var lettest for meg og for min ONS.

 

Det er veldig lett å si at hun "bare kan ta abort" for å slippe det økonomiske ansvaret og i det hele tatt ansvaret for barnet de neste 18 årene. Men det må da være ufattelig vanskelig å ta et slikt valg, når man har et liv i magen. Når man vet at det er et bittelite menneske inni der, som likner på seg selv, og som kommer til å ha masse kjærlighet i seg og gode egenskaper hvis det får vokse opp. Det kommer sikkert til å gnage i tankene resten av livet, hvordan dette barnet ville vært.

 

Selvfølgelig er situasjonen en helt annen hvis jenta har sagt at hun bruker prevensjon uten at hun gjør det. Jeg blir utrolig provosert av å høre slike historier. Det burde vært en domstol som dømte slike saker på en eller annen måte, men det er jo utrolig vanskelig, for det blir jo ofte ord mot ord.

Lenke til kommentar

Hele ideen her er jo at en fyr skal kunne presentere en juridisk bindende kontrakt til damen han skal ligge med, hehe sikkert hos en advokat eller noe så han har vitner på underskriften. Det er jo helt frivillig for hun å skrive under og det virker det til at få her har tenkt på, så jeg er ikke uten videre mot at en sånn løsning kan få eksistere.

 

I praksis ville jo ingen kvinne skrevet under på dette her, vil jeg regne med. Så det er nok bare mye arbeid for ingenting å kjempe igjennom noe sånt.

 

De sleipingene som virkelig vil ligge med kvinner og unngå alt ansvar etter ONS vil jo alltids klare å komme seg unna, ved å f.eks. oppgi falskt navn, ikke ha med seg identifiserende informasjon og aldri gå på ONS i nærheten av der de bor.

 

Det beste er egentlig bare å holde seg unna ONS.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...