bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dere får det til å høres ut som om dama har kr 0,- i utgifter på barnet i løpet av oppveksten Så enkelt er det vel ikke... Regner uansett med at det ikke er et seriøst forslag Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Man skal ta ansvar for egne handlinger! Blir bare teit å opprette en lov som støtter uansvarlige handlinger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dere får det til å høres ut som om dama har kr 0,- i utgifter på barnet i løpet av oppveksten Så enkelt er det vel ikke... Regner uansett med at det ikke er et seriøst forslag Men poenget er jo at jenta kan velge å ikke beholde barent, og dermed slippe disse utgiftene! Man skal ta ansvar for egne handlinger! Blir bare teit å opprette en lov som støtter uansvarlige handlinger. Ja, la oss gjøre abort ulovlig! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Herregud herrbrun, common sence? No? Tenkte meg det Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hvis du ikke kan ta risikoen for graviditet, drop sex, du har ikke krav på det. Dette argumentet "dropper p-pillen" funker ikke, i one-night stands skal du bruke kondom. Endret 23. februar 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 one night stands er noe av det mest latterlige jeg vet om. Hvorfor det? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Dere får det til å høres ut som om dama har kr 0,- i utgifter på barnet i løpet av oppveksten Så enkelt er det vel ikke... Regner uansett med at det ikke er et seriøst forslag Dama føder AV EGEN VILJE, hun kan ta abort om hun vil. Mannen har ingen slike rettigheter, han tvinges. Mannen bør ha mulighet til å fraskrive seg ansvar dersom dama velger å føde en unge det ikke var meninga skulle bli til. Jo, dette er seriøst som faen. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis du ikke kan ta risikoen for graviditet, drop sex, du har ikke krav på det.Dette argumentet "dropper p-pillen" funker ikke, i one-night stands skal du bruke kondom. Graviditet og kjønnssykdommer er naturgitte risikoer ved graviditet, og det er det lite vi kan gjøre med. Barnebidraget kan vi derimot fjerne. Hvis moren vil beholde barnet, men ikke faren, er det ikke annet enn rimelig at dama betaler selv!! Hvis hun vil ha mer penger, får hun finne seg en mann som ønsker barn! Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det virker på meg som om du ikke ser verdi for bare penger. Det er ikke alt som kan måles i kroner og øre, og vurderingen om å ta abort eller ikke er ett av dem. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Dere gutter er kjempesøte. Man betaler bidrag etter evne. Ei venninne av meg får 1000 kroner per barn fra barnefaren. Dersom dere tror det er "god butikk" for henne tror dere feil. To barn koster så mye mer enn 1000 kroner per stk ONS forsikring ja. Jeg selv gleder meg også til det kommer p-piller for gutter! Skal bli så herlig når jeg slipper å være den som propper kroppen full av stygge hormoner som gjør meg hissig. Med en slik ONS forsikring får jo gutten enda en grunn til til å droppe kondomen. Kondom er faktisk ikke bare til for å unngå uønsket barnebidrag Det finnes et fåtall stygge jenter der ute, som med vilje lurer uskyldige gutter ved å late som de går på pillen. Det er fantastisk dårlig gjort. Men bruk kondom, så slipper dere å bli ufrivillig far til en unge. ' Og buskmannen.... stakkars. du forstår ikke mye du heller skjønner jeg. For mange jenter er ikke abort aktuellt engang. Ikke fordi de har lyst på baby og har blitt gravid med vilje! Det kreves to for å lage barn, og da får faren i det minste ta det lille ansvaret det er med å betale en liten sum penger i måneden . Og dersom faren har delt ansvar for ungen (50/50) slipper han å betale noe som helst. Endret 23. februar 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dere kvinnfolk liker å suge til dere offentlige midler + barnebidrag. Vær glade dere bor i Norge med de politikerne vi har...... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dere kvinnfolk... snakk om å dra alle under en kam Jeg har iallefall ingen planer om å være sliten fattig alenemamma som får en lusen tusenlapp eller to fra den enormt egoistiske drittsekken som gjorde meg gravid på fylla. For det er en kjent sak at alenemamma ikke er god butikk på noen måte. Og bare for å oppklare . Jeg er ikke sammen med noen egoistisk drittsekk, og jeg er ikke gravid Ikke har jeg vært det heller noengang, men om jeg hadde blitt det for noen år siden kan jeg love deg at jeg ikke hadde klart å gjennomføre en abort. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Høres helt løk ut. Dessuten er barnebidrag ikke penger moren skal løpe rundt å kjøpe seg nye sko av. Det er penger som skal brukes til barnet. Hele poenget med disse pengene er at barnet skal være sikret økonomisk, uansett hvilke dumme ting foreldrene foretok seg. Det koster uansett ti ganger mer å ta vare på et barn i 18+ år enn det menn må ut med i barnebidrag. Er sikkert menn der ute som blir lurt til å tro at damen går på pillen, men egentlig bare vil ha et barn. Men andelen som gjør det er nok vesentlig mindre enn andelen som rett og slett er er dum i øyeblikket, for deretter nekte å betale. Vær smart og bruk prevensjon. Tenkt med riktig hode så er det ikke noe problem Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Flaut å være gutt og ikke klare å passe på seg selv for de slemme jentene :!: farlige , slemme, dumme jentene som bare er ute etter pengene deres !!! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Herregud herrbrun, common sence? No? Tenkte meg det Dobbeltmoral? Hvorfor skulle guttene måtte ta noe mer ansvar for sine handlinger enn jentene? Common sence burde ihvertfall ikke du snakke for høyt om Gutten har sex, jenta har sex. Begge veit at det kan bli barn av det og hvorfor skal jenta ha en måte å komme seg ut av knipa på, mens guttene ikke. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gutten har sex, jenta har sex. Begge veit at det kan bli barn av det og hvorfor skal jenta ha en måte å komme seg ut av knipa på, mens guttene ikke. Ja, skamme seg de jentene som tvinger deg til å ha sex med dem. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke sant. Dessuten er det utrolig naivt å anta at alle jenter vil ta abort om de ble gravid med et uhell. For mange, meg inkludert, har det aldri vært et alternativ. Ikke etter jeg fylte 18 i hvertfall. Har ingenting med religion å gjøre. Jeg vet bare at det hadde ikke føltes rett nå som jeg er gammel nok. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 "Skal vi ha sex?" - oki, men skriv under her først da. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tror kontrakt funker bedre! Alle burde ha en kontrakt sammen med kondomen i lommeboka som bare kan dras frem og undertegnes med dobbelt papir slik at begge får en kopi hver. MYE lettere + at man slipper årlig beløp i forsikrikringspenger. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Trenger jo ikke ta abort, men om jenta absolutt vil ha barnet kan hun betale alt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå