Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

One night stand-forsikring for gutta


Anbefalte innlegg

optimale forhold er f.eks inni jenta eller i et glass som holdes varmt. Ikke i en kondom i en søppelbøtte f.eks.

 

Her er noe som kan berolige dere:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Spørsmål:

Si at jeg har et samleie og etterpå setter jeg meg på doskålen for å dritte og sæd fra penisen kommer på doskålen og kvinnen jeg har hatt samleie med setter seg på doskålen etter meg. Er det da fare for hun kan uheldigvis få sæden min i skjedet og bli gravid? Hva om det og jeg uheldigvis får sæd på toalettpapiret og hun tørker seg i skrittet med dette toalettpapiret?

 

Hva om jeg har et samleie med kondom, og etter orgasme tar av kondomet og trekker med ut fra skjedet. Kan hun bli gravid av å ligge inntil meg/rundt meg/ved siden av meg etter dette samleiet? Hva med sæd på lakenet?

 

Kan sæden gjøre kvinner gravide, så lenge den ikke er "tørket opp" og er flytende? Hvor lenge etter at sæden har kommet ut av penisen kan den gjøre kvinner gravide?

 

Du/dere skriver at kvinner bare kan bli gravide rundt 14.dager før eggløsning, men for hvor mange dager?

 

Hvorfor skal jeg ikke bekymre meg? Håper dere kan sette av litt tid til å besvare med fyldig info denne gangen! vær så snill, jeg går konstant redd!

(Gravid? / graviditet)

Svar:

 

Hei!

 

* Nei, hun kan ikke bli gravid at å sitte på samme toalettsete som deg etter du har hatt utløsning. Sæd på en toalettsete kan ikke greie å komme seg opp i skjeden til en kvinne.

* Når du er på toalettet går jeg ut fra at du kaster do-papiret etterpå. Ingen bruker vel samme do-papir. Men uansett er svaret det samme - sædcellene må føres opp i skjeden til jenta for at hun skal bli gravid. Man kan ikke bli gravid av å tørke seg på et papir.

* Hun kan heller ikke bli gravid av å ligge inntil deg etter du har hatt utløsning. Sæd på laken kan heller ikke gjøre jenter gravide. Sæden må fysisk føres opp i skjeden for at hun skal bli gravid.

* Dersom sæden oppbevares for eksempel på et glass og holdes varm (kroppstemperatur) kan den leve en stund. Men dersom du ikke ønsker å gjøre en jente gravid er ikke det noe stort problem. Sæd lever ikke lenge andre steder hvor det er tørt og kaldere. Dersom du har fått utløsning bør du tørke deg eller vaske hendene dine / hennes før du / dere fingrer i hennes skjede. Har du hatt utløsning må du ikke føre penis igjen inn i henne igjen uten kondom på, da det kan være igjen levende sædceller i urinrøret.

* Bruker du kondom som prevensjon må du bruke den under hele samleiet. Skulle den sprekke eller falle av bør hun ta angrepille.

* Eggcellen lever bare et døgn og jenter har eggløsning bare en gang i måneden. Det er bare da man kan bli gravid. En jente som har regelmessig mens har eggløsning ca 2 uker etter mensen første dag. Sædcellene kan leve i tre til fem dager inni ei jente å vente på et egg å befrukte. Det kan for mange være vanskelig å beregne når man har eggløsningen og et samleie kan også framskynde eggløsning. Derfor snakker man ikke om sikre perioder, og det er ikke anbefalt å "gamble" på dette som prevensjon.

Jeg vet hva optimale forhold er, jeg vet bare ikke hvor mye dårligere kondom er.

Hvem skulle det berolige? Det er jo bare ren allmennkunnskap for alle over 15. Den avkrefter ikke at man kan ekstraktere sæden fra kondomen innen rimelig tid og sprøyte den inn med graviditet som resultat.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trøkker innholdet inn i eggstokken og blir gravid? Hvor gammel er du , og har du i det heletatt lært noe om reproduksjon?

 

 

meninga var att det skulle høres groteskt ut. "trøkke innholde i kondomen opp i eggstokken" hørstes groteskt ut i mine ører når jeg skrev det.

 

For å ungå att dama tar sæden fra kondomen så kan mann vel egentlig bare bruke en slik kondom med sæddrepende glidemiddel i, eller spylen i do isteden for søppla. Men faren er vel neppe så stor.

 

 

 

Hvordan fungerer det og si att enn aldri hadde planer om å få unge. Det er så mange arvelige sykdomer og dårlige gener i familien. Så ramser mann opp en hel rekke reelle og muligens noen fiktive personer i familien med hjerteinfark, svulst, deprisjon, skitsofreni, sosialfobi, osv. Fungerer det?

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
Er det logisk å kaste seg ut fra et fly eller en kran, med fallskjerm eller strikk?

 

Min logikk er ikke din, min sier at X0=0. Kanskje din, hvertfall fleste andres, sier at X0=1.

 

Logisk? What's the relevance? Så lenge du er sikret, er det i hvert fall ikke spesielt farlig!

 

Logikk er en metode. X0 = 1 per definisjon, det er ingen logikk bak det.

Lenke til kommentar
Han mener tydeligvis at sæd kan overleve i en kondom og lar seg "trøkke inn i eggstokken" slik at dama kan bli gravid.

 

Da er dama god skal jeg fortelle deg

 

Vel, sperm kan overleve et par timer i en kondom, og ved rask nedfrysning kan de kanskje vekkes til live etter at ONS-mannen har forlatt leiligheten? "Jeg skal bare ut på do og kaste kondomen din"...

Lenke til kommentar
Er det logisk å kaste seg ut fra et fly eller en kran, med fallskjerm eller strikk?

 

Min logikk er ikke din, min sier at X0=0. Kanskje din, hvertfall fleste andres, sier at X0=1.

 

Logisk? What's the relevance? Så lenge du er sikret, er det i hvert fall ikke spesielt farlig!

 

Logikk er en metode. X0 = 1 per definisjon, det er ingen logikk bak det.

Det er ikke mine ord, bare for å ha sagt det.

Lenke til kommentar
Vel, sperm kan overleve et par timer i en kondom, og ved rask nedfrysning kan de kanskje vekkes til live etter at ONS-mannen har forlatt leiligheten? "Jeg skal bare ut på do og kaste kondomen din"...

Tror ikke det holder med en kjip fryser til den slags :p

Og hvilket kvinnfolk er det som har et avansert insiminieringsutstyr liggende? At hun er dyrelegen kan jo være en idè.

Lenke til kommentar
Vel, sperm kan overleve et par timer i en kondom, og ved rask nedfrysning kan de kanskje vekkes til live etter at ONS-mannen har forlatt leiligheten? "Jeg skal bare ut på do og kaste kondomen din"...

Tror ikke det holder med en kjip fryser til den slags :p

Og hvilket kvinnfolk er det som har et avansert insiminieringsutstyr liggende? At hun er dyrelegen kan jo være en idè.

Holder nok med et klyster, ser du.

Eller såkalt "turkey baster".

Lenke til kommentar
RANDOM STORAVIS:

 

Enter forsikring AS har nå begynt med ONS forsikring; hvor gutten frasier seg alt ansvar utover det som skjer denne kvelden

 

Day 2.

 

Tilnærmet alle playere er nå kunder i Enter forsikring.

 

Day 3.

 

RANDOM STORAVIS:

 

Headline: Beskytt deg selv mot playere og kåte menn. Finn ut om dem har forsikring fra Enter forsikring, har dem ikke det er du sikret og han vil ikke ende opp med å lure deg fordi han ikke har denne såkalte player forsikringa.

 

Day 4.

 

Random jente til sin vennine. "jeg ønsker meg barn men jeg ønsker verken sæd donor eller noen gærning til type, hva skal jeg gjøre?

 

Venninen sier: "gjør som meg, kjøp deg en pakke kondomer, lag et lite hyll i de, ha de med deg og si at du vil at du skal bruke disse.. oh.. husk å spørre om han har ONS forsikring. har han ikke det så kan han bare dra til hellvette og du og ungen din kan leve som dere vil resten av livet."

Lenke til kommentar
RANDOM STORAVIS:

 

Enter forsikring AS har nå begynt med ONS forsikring; hvor gutten frasier seg alt ansvar utover det som skjer denne kvelden

 

Day 2.

 

Tilnærmet alle playere er nå kunder i Enter forsikring.

 

Day 3.

 

RANDOM STORAVIS:

 

Headline: Beskytt deg selv mot playere og kåte menn. Finn ut om dem har forsikring fra Enter forsikring, har dem ikke det er du sikret og han vil ikke ende opp med å lure deg fordi han ikke har denne såkalte player forsikringa.

 

Day 4.

 

Random jente til sin vennine. "jeg ønsker meg barn men jeg ønsker verken sæd donor eller noen gærning til type, hva skal jeg gjøre?

 

Venninen sier: "gjør som meg, kjøp deg en pakke kondomer, lag et lite hyll i de, ha de med deg og si at du vil at du skal bruke disse.. oh.. husk å spørre om han har ONS forsikring. har han ikke det så kan han bare dra til hellvette og du og ungen din kan leve som dere vil resten av livet."

 

Tror du misforsto forsikringen. Som andre forsikringer skal den faktisk utbetales, til barnemoren. Altså vil hun ikke få noe mindre penger enn ved vanlig barnebidrag, kanskje heller mer.

 

..og jentene blir ikke automatisk dummere av en slik forsikrings eksistens, så de kan forstatt fint nekte sex uten kondom.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_*
Poenget er uansett at det man aldri kan være 100% sikker. Og mannen har all risikoen.

 

Hvordan kan det være mannen som har all risikoen? Kvinner må faktisk også både betale og oppdra det eventuelle barnet. Tror du lusne 3000kr i måneden er nok til å fø et barn? Tror du at det er superlett og lite tidskrevende å oppdra et barn? Abort er selvsagt en mulighet, men det er ikke alle som klarer å drepe et uskyldig barn.

Lenke til kommentar
Må rette deg litt der, gjest.

Ei sædcelle på noen få uker er ikke et BARN ;)

 

jo

Nei, på ingen måte.

 

Poenget her er ikke at det "bare er å ta abort", men kvinnene har altså muligheten til å ta abort! Mennene har INGENTING, og er 100% avhengig av hva kvinnen velger å gjøre. Det er i mine øyne feil at kvinnene skal ha denne rettigheten til å velge (som alle valg så har valget du tar konsekvenser, men du har fortsatt et valg!!!), mens mennene ikke har noe valg overhodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...